Přihlásit se

Uživatelská sekce

Trhni si novým Relax drinkem

Trhni si novým Relax drinkem

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2017

Kategorie: Sociální média

Značka: Relax

Zveřejnění kampaně: 01/2016

Video

Zadavatel

Název firmy: Friendly

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Úkoly zněly jasně: 1. Vytvořit online kampaň a dlouhodobý komunikační koncept, který podpoří launch nové řady ovocných nápojů ve skleněných lahvičkách s trhacím víčkem a hláškou pod ním. Cílová skupina: 13–26 let. 2. Splnit prodejní cíle prvního roku (2016).

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Rozjeli jsme komunikaci v přirozeném prostředí naší cílovky. Omladili jsme facebookovou stránku Relax, vytvořili microsite, založili instagramový a snapchatový kanál, začali jsme pracovat s youtubery a spojili se s projekty a značkami, které jsou pro mladé lidi atraktivní (např.: letní GeekCamp, SneakerBarber shop nebo youtuberský časopis JJ). Vytvořili jsme drzý slogan "Trhni si", který mladí vzali za svůj. (Hashtag #trhnisi má přes 4.000 fotek od fanoušků na IG.) Na Facebooku i Instagramu jsme vyhlásili desítky soutěží, do nichž se aktivně zapojili nově získaní fanoušci. Jednou ze soutěžních aktivit byla i "Youtuberská edice" drinků. Angažovali jsme 10 youtuberů, kteří ve svých videích vyzvali followery, ať pomohou hledat nové hlášky pod víčka. Společně s youtubery jsme pak vybrali ty nejlepší návrhy. Celkem jsme nasbírali přes 9 000 nápadů na hlášky. Limitovaná edice drinků vyšla na podzim a byla ihned vyprodána. Připravili jsme 3 youtuberské eventy pro naše fanoušky, kde se na rozdíl od jiných akcí mohli zdarma setkat se svými „stars“, strávit s nimi odpoledne a odnést si domů dárky. Účastnili jsme se letního GeekCampu, kde 800 dětí kreativně pracovalo se značkou a vytvářelo obsah pro sociální sítě. Vydali jsme videoklip k námi vytvořenému vánočnímu songu „Hvězda vánoční“, kde účinkoval nezvyklý mix 13 youtuberů. Stal se hitem.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Našli jsme si 3 hlavní ambasadory značky, kteří pravidelně komunikovali Relax drink na svých sociálních sítích. Největší část našeho usilí jsme investovali do sociálních sítí a jejího obsahu. Dedikovaný tým denně komunikuje s desítkami fanoušků, kteří nám pomáhají tvořit další obsah. Během roku jsme se spojili s populárními projekty, které nám zajistily další reach (dětské tábory, populární sneaker shopy, atd.)

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

VÝSLEDKY Instagram: 20.000 fanoušků, z nuly na jeden z nejsledovanějších profilů v kategorii soft drinks v ČR. (#trhnisi má přes 4000 fotek od fanoušků; #relaxdrink přes 2500) https://www.instagram.com/relaxdrink_czsk/ Facebook: měsíční organický reach okolo 25 %, průměrný engagement rate 5,22 % https://www.facebook.com/dzusy.relax/ YouTube: během prvních 9 měsíců více než 20 zapojených youtuberů, přes 2,7 milionů views jejich dedikovaného obsahu. https://www.youtube.com/watch?v=uBb2Jle_2mU Youtuberský zásah s naším obsahem na jejich Facebooku (1,5 mil.); Instagramu (1,3 mil.) a Snapchatu (90 tis.). Prodeje: 300% splnění prodejních cílů v roce 2016.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled