Přihlásit se

Uživatelská sekce

Rozviberovaný Valentýn

Rozviberovaný Valentýn

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2017

Kategorie: Digitální trefa

Značka: CK FISCHER

Zveřejnění kampaně: 02/2017

Video

Zadavatel

Název firmy: Wunderman

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Cílem projektu bylo na Valentýna inspirovat zamilované, aby koupili zájezd na letní dovolenou jako dárek.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Abychom mohli zprávu rychle rozšířit a soustředit na tento jeden konkrétní den - slevu bylo možné uplatnit jen 14.2. - zvolili jsme multikanálovou komunikaci pro maximalizaci konverzí. Den před možností uplatnění slevy jsme zaslali na emailovou dtb CK FISCHER e-mail s informací o akci a tipy na nejoblíbenější letní zájezdy. Následující den jsme jako připomínku poslali zprávu do komunikátoru sociální sítě Viber.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Protože na Valentýna na nás všechny útočí reklama ze všech stran, zvolili jsme jako hlavní kanál nevyužívanou siciální síť Viber.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Viber: 83 % open rate (unikátní) Celkem 186 prodaných zájezdů za 6,5 mio Kč za jediný den. Během 24 hodin musel člověk zareagovat na nabídku/sdělení, vybrat zájezd a zaplatit ho.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled