Přihlásit se

Uživatelská sekce

Rio-Lipno, trefa do kulatého

Rio-Lipno, trefa do kulatého

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2017

Kategorie: Veřejný zadavatel

Značka: Jediný otáčivý kulatý stůl na světě

Zveřejnění kampaně: 08/2016

Video

https://www.youtube.com/watch?v=Ig19g4sTTG8

Zadavatel

Název firmy: Leemon Concept, s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Dlouhodobým cílem ČAST (Česká asociace stolního tenisu) je RESUSCITACE STOLNÍHO TENISU jako atraktivního masového sportu dostupného nejširším vrstvám. K popularizačním kampaním ji vedou snahy rozšířit členskou základnu, a zajistit tak objevení a podchycení nových talentů, hráčů, kteří v budoucích letech navážou na tradici českých úspěchů v této sportovní disciplíně. V nízkonákladovém rozpočtu jsme vytvořili popularizaci ping-pongu a přetavili usilovnou práci ČAST ve hmatatelné výsledky – tedy v prohloubení spolupráce mezi Českou asociací stolního tenisu a sportovci, dětmi, pedagogy, mládeží, nadšenci.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Protože nebylo možné efektivně realizovat rozsáhlou celorepublikovou mediální kampaň, rozhodli jsme se využít mimořádnou příležitost parku Rio-Lipno. V největším olympijském parku v ČR jsme chtěli oslovit a zaujmout co nejvíce z více než 350 000 návštěvníků, kteří park v průměru za tuto dobu navštívilo. Museli jsme tedy být prokazatelně nejatraktivnější, protože v Rio-Lipno to opravdu žilo. Bylo zde možné si vyzkoušet 46 sportů a vybírat z desítek atrakcí a programů. Chtěli jsme zaujmout něčím mimořádným… …a tak jsme změnili pravidla hry! Vytvořili jsme něco, co tu dosud nebylo. Od tradičního a nudného k inovátorskému a hravému. Vymysleli jsme něco jedinečného. OTÁČIVÝ MOTOROVÝ KULATÝ STŮL – JEDINÝ TOHOTO DRUHU NA SVĚTĚ! Vlastní zkušenost je nenahraditelná. Proto jsme vyvinuli maximální úsilí, aby byla většina činností na stanovišti interaktivní – umožnila návštěvníkům zahrát si ping-pong. A to JINAK, NOVĚ, NEOBVYKLE… Ale i zcela normálně. Ani jsme nedoufali v takový poprask, jak mezi laickou, tak mezi odbornou veřejností.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Forma ZÁBAVNÉHO EVENTU s hravými originálními atrakcemi nám pomohla propagovat stolní tenis jako SPORT PRO KAŽDÉHO, ne jako dřinu a pot pro movité vyvolené. Akce umožňovala spontánní i organizované návštěvy celebrit, sportovců a čerstvých olympioniků, kteří tímto podporovali stolní tenis. A proč? Protože jsme přišli s něčím unikátním a demonstrovali přes získaná média a olympioniky, že stolní tenis je pořád COOL a TRENDY sport, který je především o dostupnosti a zábavě.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

• Zájem návštěvníků i široké veřejnosti překonal nejsmělejší odhady • Celkově náš pingpongový ráj (stanoviště) navštívilo 65 123 osob • Měli jsme plno – na přání veřejnosti jsme prodloužili provozní dobu o 20 % • V průměru si na stolech zahrálo 2 382 návštěvníků denně • ČT v parku natočila 25 hodin vysílání • Dosáhli jsme dvou vstupů ve studiu ČT • Získaná média, reportáže z ČT, vstup v radiožurnálu s Milanem Orlowskim • Snídaně na TV Nova s Jindřichem Pánským a Dmitrijem Prokopcovem (živě přenášený miniturnaj) • Další desítky mediálních výstupů v Jihočeské televizi, novinách, článcích na webu, Facebooku, fotografiích na Instagramu, YouTube. V době trvání olympijského parku nás na Lipně navštívilo 9 olympijských medailistů a mnoho dalších veřejných osobností. Byli jsme jedno z nejnavštěvovanějších stanovišť v parku. Ještě nemáme úplně vyhráno, ale RESUSCITACE STOLNÍHO TENISU začíná být opravdu úspěšná.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled