Přihlásit se

Uživatelská sekce

Relaunch prodejen My Food

Relaunch prodejen My Food

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2017

Kategorie: Retail/merchandising/in-store marketing ...

Značka: My Food

Zveřejnění kampaně: 06/2016

Video

https://youtu.be/jmOyNbCtrTk

Zadavatel

Název firmy: Wellen

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Koncept sítě prodejen kvalitních fresh potravin MyFood se narodil v Brně a chystal se na expanzi do Prahy. Původním požadavkem klienta bylo doplnit komunikaci a zvýšit návštěvnost v jed-notlivých brněnských pobočkách. Při prvním setkání s prodejnami bylo ale jasné, že bude potřeba začít úplně od začátku. Prodejny nebyly jasně definované směrem k zákazníkům, někteří tak oče-kávali jiný typ sortimentu, jiní byli zaskočení pro ně vyšší cenou. To se pak projevovalo i na náv-štěvnosti.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Začali jsme definicí značky: pro koho MyFood je. Přidali jsme claim, vytvořili brand misi, nastavili komunikační a vizuální pravidla, aby bylo na první pohled vidět, co se zde prodává. Zapojili jsme ATL dlouhodobé nosiče - štít a tramvaj, zejména kvůli upozornění na šíři prodejní sítě. Hodnoty značky byly zpracovány jako postery s lákavými fotkami jídla. Sjednotili jsme venkovní podobu všech prodejen a komunikačních materiálů. Prodejní plocha dostala jasné a logické zónování. Pohled se otevírá od nízkých power table u vchodu, kde kolemjdoucí láká ta nejzajímavější nabídka. Vůni přidává teplý pult s neotřelým menu. Zákazníci se mohou najíst přímo na místě, vzít si nutričně a chuťově vyvážený oběd i svačinu sebou, nakoupit suroviny na doma nebo si osobně vyzvednout objednávku z e-shopu. Přehlednému uspořádání a navigaci napomáhají barvy - červená pro bistro, svěží zelená pro chlazené produkty a fialová pro koloniál. Přidali jsme cenovky, cross promo a komunikační materiály pro snadnou orientaci a edukaci. Vše jsme navrhli, vyrobili a instalovali.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Udělali jsme z retailu zásadní nástroj komunikačního mixu. Jídlo je zejména chuť a nejlépe se komunikuje tam, kde ho zákazník vidí, cítí a konzumuje. Vše se točí kolem srozumitelného claimu “Děláme život chutnější” a konkrétně na různých typech nosičů ukazuje zákazníkovi jak. V ATL definuje a popisuje značku, v retailu naviguje, pomáhá vtáhnout dovnitř a předat zážitek z nakupo-vání kvalitních produktů. Prodejna má k dispozici sofistikovanou sadu materiálů od navigace přes cenovky až k edukačním materiálům v jednom uceleném vizuálním konceptu.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Meziročně na již velmi penetrovaném trhu podařilo zvýšit počet zákazníků z řad definované cílové skupiny “foodlowers”. Počet nákupů vzorstl meziročně v rozmezí 5,6 - 13,5% pro jednotlivé pobočky. V exponovaných pobočkách v Holandské a v OC Olympia se zároveň zvýšila hodnota nákupního koše - zákazníci objevili díky přehlednosti i další typy produktů. Všechni už totiž vědí, že do MyFood se chodí pro kvalitní jídlo, které dělá život chutnější.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled