Přihlásit se

Uživatelská sekce

Rádio Bubble

Rádio Bubble

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2017

Kategorie: Digitální idea

Značka: JIKA

Zveřejnění kampaně: 10/2016

Video

https://youtu.be/rCHRHNAf8XI

Zadavatel

Název firmy: WMC Grey / WMC Praha a. s.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Koupelny Jika vyrábí produkty, které se snadno uklízejí. Mezi jejich benefity patří povrchové úpravy Jika Perla a Jika Perla Glass s technologiemi Antibak a Clean Touch. Ty jsme chtěli nabídnout jako alternativu všem, kdo právě uvažují o renovaci koupelny.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Z výzkumu vyplynulo, že většina lidí při poslechu uklízí. Toho jsme chtěli využít. Jako první nápad bylo online rádio, které cílovému publiku zprostředkuje zážitky, o které kvůli úklidu přicházejí. Pak jsme si ale řekli, že stejně jako Jika, by i naše Rádio mohlo dělat úklid snadnější. A tak vzniklo Rádio Bubble. První rádio určené k úklidu koupelny. S vlastním studiem, programových schématem, speakery (kteří jsou zároveň i influencery) a pořady vymyšlenými tak, aby úklid co nejvíc zpříjemnily a zrychlily.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Jak jsme již zmínili, více než 80 % lidí při úklidu něco poslouchá (dle vlastního realizovaného výzkumu). Naším online rádiem je proto oslovujeme v nejlepší možný moment. Protože kdy vám nejspíš dojde, že potřebujete nový záchod s odnímatelným prkénkem? Přesně tak, když čistíte ten váš starý. Tímto způsobem byla značka Jika nablízku pokaždé, když lidé přemýšleli o vylepšení své koupelny, a stala se tak přirozenou alternativou k nákupu v tisících českých domácností.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Náš obsah byl přehráván více než 260 dní / 6348 hodin v kuse a posluchači strávili na microsite průměrně 44 minut.Posluchače zajímaly i detailní informace o jednotlivých pořadech - zaznamenali jsme více než 26 137 zobrazených stránek. Komunikace projektu byla díky sociálním sítím a využitím speakerů/autorů a zárověň influencers (Dominik Landsmann, Kamil Fila, Bára Nesvadbová, Radka Třeštíková) o 90% silnější než jen zapomoci placených médií (původní media budget 100 000 Kč). Rádio bylo dokonce tak populární, že jsme kampaň s nahráváním unikátního obsahu prodloužili o dva měsíce. Rádio Bubble si můžete až do konce roku 2017 poslechnout na www.radio.jika.cz.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled