Přihlásit se

Uživatelská sekce

Po kom to má? Po Sunaru!

Po kom to má? Po Sunaru!

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2017

Kategorie: Integrovaná komunikace, Digitální trefa

Značka: Sunar Premium

Zveřejnění kampaně: 03/2016

Video

https://youtu.be/gWz2_TY2yto

Zadavatel

Název firmy: Comtech_CAN

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Jsou chytří a neohrožení v každé situaci! Ale jací byli superhrdinové jako děti? No, byli úplně stejní. A my se zeptali „po kom to mají?“ Odpověď jsme našli ve složení dětské výživy Sunar. Celý příběh jsme představili ve spotu „Po kom to má? Po Sunaru!“ Součástí kampaně byly hravé klíčové vizuály pro offline i online komunikaci a také branding městských autobusů. Na soc. sítích jsme rozproudili diskuzi videem a soutěží. Rodiče pyšně ukazovali po kom jejich děti jsou. Po kom? No přece po Sunaru!

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Značka Sunar v roce 2016 kompletně přeformulovala svou prodejní i marketingovou strategii. Zaměřila se na profitabilní prodejní kanály, které zároveň moderní spotřebitelky vyhledávají. Mimo jiné byla přerušena spolupráce s jedním významným maloobchodním řetězcem, který do té doby představoval 4 % celkových prodejů. Značka tak posílila spolupráci s partnery v e-commerce. Zároveň se rozhodla primárně komunikovat svou nejlepší produktovou řadu Sunar Premium a její benefity pro zdravý vývoj dítěte. Díky nové prodejní i komunikační strategii se podařilo nejen výpadek prodejů u retailového partnera zcela nahradit, ale celkové prodeje značky navíc stouply o 2%. Prodeje řady Sunar Premium dokonce vzrostly o téměř 40%. A díky zaměření na prémiový produkt významně vzrostla profitabilita značky. Po kom to ten Sunar má? Po Sunaru! Vtípek? Nemyslíme si. Sunaru se v digitálu neobyčejně daří. Nejenže digitálním prostředím zcela nahradil výpadek z retailu, digitální prodeje navíc ženou značku Sunar k lepším prodejním výsledkům než s předchozí obchodní strategií.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled