Přihlásit se

Uživatelská sekce

OLYMPIJSKÝ BĚH – CHALLENGE

OLYMPIJSKÝ BĚH – CHALLENGE

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2017

Kategorie: Event, field a sportovní marketing, Digitální idea

Značka: T-Mobile Olympijský běh

Zveřejnění kampaně: 06/2016

Video

Zadavatel

Název firmy: Geometry Global, s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Olympijský běh jsme v roce 2015 vytáhli z atletického podsvětí na světlo veřejnosti. V roce 2016 jsme z něj měli udělat největší běžeckou událost v ČR. Možnost dalšího rozšiřování přidáváním dalších závodů byla téměř vyčerpaná. Znamenalo to přemýšlet jinak.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Základ Olympijského běhu tvoří desítky organizovaných závodů startujících v jeden okamžik po celé České republice. Víme, že lidé se hromadných organizovaných závodů rádi účastní. Zároveň ale víme, že je mezi běžci velká touha po individualitě a rozšířené používání běžeckých aplikací. Rozhodli jsme se tyto dva protiklady spojit a využít v náš prospěch. Pro ročník 2016 jsme vyhlásili „Individuální závod“, který využíval technologie běžeckých aplikací a startoval spolu s ostatními běhy. Vytvořili jsme virtuální závod bez organizátorů, oplotů, cílové brány. Každý, kdo se k závodu registroval přes web si mohl stejně jako účastník organizovaných závodů zakoupit startovní balíček obsahující běžecké trička a startovní číslo a přispět tak na charitu. Díky běžeckým aplikacím jsme mohli vyhodnotit i výsledky účastníků individuálního závodu.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Bez vysokých investic už nebylo možné Olympijský běh dále rozšiřovat, zároveň ale byly vysoká poptávka se běhu účastnit v různých částech republiky i v zahraničí. Lidé velmi stáli stát se součástí Olympijského běhu, přidat se k ostatním závodníkům, i když na dálku. Právě spojení společného cíle a přitom v individuálním pojetí bylo pro běžce atraktivní a byli ochotni zaplatit i startovné.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Individuální závod v rámci Olympijského běhu předčil očekávání. Do celkového startovního pole díky němu přibylo 9 174 běžců a díky zaplacenému startovnému z individuální výzvy se vybraly extra peníze pro Olympijskou nadaci.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled