Přihlásit se

Uživatelská sekce

Manuál chytrého financování vozu

Manuál chytrého financování vozu

Obrázek projektu

Ocenění: Zlato

Ročník: 2017

Kategorie: Přímá B2B a B2C komunikace, Retail/merchandising/in-store marketing ...

Značka: Volkswagen Financial Services

Zveřejnění kampaně: 11/2016

Video

https://youtu.be/dwfbpatlRFE

Zadavatel

Název firmy: Momentum Czech Republic

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Volkswagen Financial Services (VWFS) je důležitým hráčem na českém trhu financování pořízení nových aut. Primárně se zaměřuje na financování aut koncernu VW (Škoda, Volkswagen, Seat, Audi). Velká většina smluv je uzavírána prostřednictvím dealerů jednotlivých značek. Dlouhodobý problém se kterým značka bojuje je ten, že lidé chodí k dealerům již rozhodnuti o způsobu financování svého nového auta (většinou je to prostřednictvím bankovního úvěru nebo hotovostí) a teprve na místě se dozvídají, že auto mohou také financovat prostřednictvím VWFS. Jedním ze strategických cílů značky je tedy informovat spotřebitele o možnostech financování vozu už ve chvíli, kdy se rozhodují jaké auto si chtějí pořídit.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Zjistili jsme, že ve chvíli, kdy lidé řeší pořízení nového vozu, velmi často hledají nezávislé a nestranné informace o tom, jaké auto je nejlepší, jak si auto vybrat apod. Proto jsme se rozhodli připravit materiál, který lidem pomůže se rozhodnout jaké auto přesně splňuje jejich požadavky, na co by si při koupi měli dát pozor, jak auto financovat apod. V žádném případě jsme nechtěli dělat skládaný DL letáček, který okamžitě po obdržení putuje do koše. Naopak jsme chtěli materiál, který dealer může předat nerozhodnutým zákazníkům, který se dá poslat na potenciální klienty. Ideálně takový materiál, který budou zákazníci sami vyhledávat. A který nenásilně vyzdvihne možnosti financování prostřednictvím společností a produktů, které nabízí Volkswagen Financial Services.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Vytvořili jsme reálnou knihu, která pomocí vtipných jednoduchých návodů a schématických obrázků provede člověka procesem výběru, pořízení a užívání vozu. Knihu jsme nazvali Manuál chytrého financování vozu. Manuál jsme nenápadně propašovali do televizních produktových spotů, ve stejné grafice jako byl manuál jsme začali dělat edukační videa k jednotlivým produktů. Hlavně jsme manuál vydali knižně a dali jej k dispozici klientovi i dealerům. Záhy po vydání se ukázalo, že o manuál je opravdu zájem a lidé jsou dokonce ochotni za něj platit. Proto logickým krokem byl tisk manuálu se všemi náležitostmi pro jeho prodej v klasických knihkupectvích. Zde je manuál stále k prodeji (síť knihkupectví Neoluxor) za neodolatelnou cenu 89,- Kč. Jedná se tak zřejmě o první kampaň, kdy my neplatíme lidem za shlédnutí reklamy ale oni platí nám aby si mohli naši reklamu pořídit.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Kniha byla nabídnuta dealerům jako materiál pro práci s nerozhodnutými klienty. Na základě kvality obsahu knihy, zájem o knihu záhy projevilo 100 % dealerství. Na základě pozitivního ohlasu a rozebrání celého nákladu bylo rozhodnuto o tisku knihy s ISBN a distribuci i prostřednictvím klasických knihkupectví. Realizace Manuálu chytrého financování je jednou z aktivit, díky které je Volkswagen Financial Services jedničkou na trhu pořízení nových vozů a která pomáhá realizovat vysoké prodeje produktů této společnosti.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled