Přihlásit se

Uživatelská sekce

Globus Mimi klub

Globus Mimi klub

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2017

Kategorie: Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy

Značka: Globus Mimi klub

Zveřejnění kampaně: 01/2016

Video

Zadavatel

Název firmy: Wunderman

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Globus je řetězec hypermarketů s 15 pobočkami. Provozuje pro všechny zákazníky věrnostní program Globus Bonus, který je odměňuje za jejich nákupy v předchozím kvartálu. Z analýzy dat jsme zjistili, že rodiny s dětmi utrácí o 22 % více a patří tak mezi nejprofitabilnější segmenty. Z tohoto důvodu se Globus rozhodl vyvinout speciální část věrnostního programu – MIMI Klub, který bude podporovat maminky s dětmi do 3 let. V Česku se každý rok narodí přibližně 100 000 dětí. Cílem programu byla rekrutace co nejvíce maminek do programu.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Byznys příležitost: - Pomoci maminkám na mateřské, kdy je jejich rodinný příjem menší. Když Globus finančně pomůže v této životní etapě, je pravděpodobné, že zákaznice zůstanou Globusu věrné i s jejich novou, větší rodinou. - Globus má unikátní příležitost pro tuto roli, protože je vnímaný jako hypermarket s kvalitními produkty, včetně bio a lokálně připravovaných výrobků, které jsou pro maminky důležité. Zároveň Globus nabízí kompletní sortiment pro malé děti, takže maminky mohou nakoupit vše na jednom místě.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Globus Mimi Klub nabízí unikátní výhody pro maminky: - V Globusu nakoupíte nejen váš obvyklý nákup, ale i kompletní nákup pro své miminko. Nemusíte tak jezdit do jiného obchodu a ztrácet čas. - Nabízí slevy právě na produkty, které maminky potřebují během prvních 3 let od narození dítěte. - Výrobky v Mimi Klubu jsou přehodnocovány každý měsíc na základě nákupního chování a sezonality. - Spolupracuje s existujícím programem Globus Bonus, takže nemusíte nosit další kartu a slevy se vám počítají z obou programů zároveň. - V průměru je každý měsíc v MIMI Klubu 70 výrobků se slevou. Během jednoho roku maminky nakoupí 60 tisíc těchto výrobků.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Globus pomáhá finančně maminkám s malými dětmi a ty pak zůstávají Globusu věrné: - Do programu se během jediného roku přihlásilo více než 40 000 maminek, což představuje přibližně 40% penetraci nových maminek. - Každý měsíc v průměru ušetříme maminkám 800 Kč – po dobu 3 let je tak možné ušetřit s Globusem přibližně 30 000 Kč. - I tři měsíce po opuštění Mimi Klubu nakupují maminky o 16 % více než ty, které v Mimi Klubu neparticipovaly. Zároveň víme, že rodiny s dětmi patří mezi nejhodnotnější segmenty a utrácí o 22 % více než menší rodiny. - 98 % členek Mimi Klubu zůstane aktivními členkami Globus Bonus, přičemž mají o 26 % větší útraty.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled