Přihlásit se

Uživatelská sekce

Chci pohlazení

Chci pohlazení

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2017

Kategorie: Nízkorozpočtové kampaně

Značka: Útulkové kočky

Zveřejnění kampaně: 10/2016

Video

https://youtu.be/9aVwfHPkMjs

Zadavatel

Název firmy: VISIBILITY DIGITAL s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Jak dát umňoukaným nalezencům šanci na nový domov? Jak ulevit útulku, který zcela kriticky praská ve švech? Opuštěným kočkám jsme se vydali hledat doživotní lásku. Na regulérní lidskou seznamku. Aby se ale efekt znásobil, jejich profily jsme zamaskovali. Pod pavučinu komplexních dvojsmyslů, hříček a real-time lumpáren.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Takový malý vabank. Celou kampaň jsme vsadili na jedinou kartu: na světově nejprogresivnější seznamovací aplikaci Tinder. Na žádném jiném kanálu – včetně webu útulku či Facebooku – o Chcipohlazeni.cz nebylo vidu ani slechu. Prostě podpultovka. Na Světový den zvířat jsme na Tinder nasadili maskované profily. Zdánlivě sympatických dam i pánů s atraktivními vlastnostmi a koníčky. Zběsilý sprint? Láskyplné škrabkání? Či ryba na sto způsobů? A co teprve propojený Instagram plný autentických selfíček s kočkou! Naši ideální lidé měli jedinou chybu: sloužili pouze jako živý držák kočce, která se ve skutečnosti seznamovala. A tak jako náhodou byla středobodem každé fotky. Což uživatel pochopil až časem. Když už se lapil do sítí vtipných, nekonečně dvojsmyslných konverzací s našimi Mickami a Mourky. Pro odhalení skutečné identity byl uživatel odkázán na web Chcipohlazeni.cz, kde se dozvěděl o cíli adopce. A kde mohl zcela bulvárně sledovat soukromí našich umňoukaných protagonistů – špacírujících se v reálném čase před kamerkou live streamu.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

V útulku PSOZ pobývají stovky koček toužících po pohlazení. Na druhé straně existuje velmi početná skupina lidí, kteří také touží po pohlazení. Jak je jednoduše propojit? Na seznamce! Konkrétně na nejprogresivnější seznamovací síti současnosti: na Tinderu. Zatím na něm neběží žádná reklama a v ČR nebyl marketingově využíván. Taková kampaň tedy není náročná na finance; stačí jen čas a osobní nasazení nadšeného týmu.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Víte, že na Tinderu si můžete psát pouze s tím, kdo vám tlačítkem projeví sympatie? V průběhu dvou týdnů jsme takto matchli přes 3800 uživatelů a rozeslali jim bezmála 5000 unikátních zpráv šitých každému realtime na míru. Kombinace osobního přístupu a humoru přinesla ovoce: 95 % reakcí bylo pozitivních, pobavených a podporujících. Efekt podpultové šeptandy vynesl Chcipohlazeni.cz na další sociální sítě i do řady médií. Bezplatný mediální prostor nám tím poskytli i tak velcí hráči jako iDnes, Blesk.cz, Seznam.cz a dokonce i živé vysílání České televize, kam nás pozvali jako hosty do studia. A adopce našich umňoukaných protagonistů? Ty jasně stouply. O 167 %. A tento vzestupný trend si útulek drží i nadále.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled