Přihlásit se

Uživatelská sekce

Charitativní házená

Charitativní házená

Obrázek projektu

Ocenění: Zlato

Ročník: 2017

Kategorie: Event, field a sportovní marketing

Značka: FORD

Zveřejnění kampaně: 12/2016

Video

https://youtu.be/vVJnI9YYdlc

Zadavatel

Název firmy: Wunderman

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Na Mikuláše uspořádala kapela postižených The Tap Tap koncert v pražském Fóru Karlín. Značka Ford, která kapelu již vybavila vozovým parkem, se rozhodla, že jí věnuje jako Mikulášský dárek palivo do nádrží.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Chtěli jsme, aby se na charitě podíleli diváci a sami svojí aktivitou rozhodli, kolik paliva kapela dostane do svých Fordů. Do publika jsme během koncertu hodili speciální nafukovací míče. Ty jsme vybavili unikátní technologií, díky které jsme mohli snímat každý hod míčem a sčítat naházené metry. Rovnice byla jednoduchá – za jeden hozený metr jeden litr paliva do nádrže kapely.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Aby se o charitě vědělo, spojili jsme příjemné s užitečným a vtáhli publikum i s médii do děje.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Během jediné písně naházeli diváci kapele 2015 litrů paliva. Ford dostal kapelu The Tap Tap zase o kus dál na jejich turné a my jsme dostali značku Ford do televize. Naši první charitativní házenou totiž vidělo 1 300 000 diváků České televize v přímém přenosu.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled