Přihlásit se

Uživatelská sekce

Cestožrouti, aneb láska k cestování prochází žaludkem

Cestožrouti, aneb láska k cestování prochází žaludkem

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2017

Kategorie: Přímá B2B a B2C komunikace, Destinační marketing

Značka: CK FISCHER

Zveřejnění kampaně: 01/2016

Video

https://youtu.be/O6BeO4DOORk

Zadavatel

Název firmy: Wunderman

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Cílem projektu bylo provést experiment a potvrdit hypotézu, že cestování souvisí s jídlem.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Vytipovali jsme zúžený okruh destinací a zmapovali zájmy zákazníků. K experimentu jsme potřebopvali data. Zjišťovali jsme chování každého zákazníka v průběhu roku 2016: Kde byl, kam by se chtěl podívat, která destinace ho zajímá, co ho láká, na co kliká v e-mailech, co si prohlíží na webu, čemu dává "like" na Facebooku. Podle toho jsme pak připravili e-maily – každému ze zákazníků jsme naservírovali lákavý recept místní kuchyně z jeho oblíbené destinace a zaútočili tak na jeho chuťové emoce.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Obecně se ví, že lidé jezdí za zážitky a že k nim patří i zážitky gastronomické. Nevědělo se však, že když gastronomii dobře zacílíme, dosáhneme tak velkého účinku.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Adresáti naší komunikace si nejen přečetli adresné recepty, ale dostali na cestování takovou chuť, že si sami začali v katalogu zájezdů vybírat a kupovat dovolenou pro rok 2017. CK FISCHER přinesla naše komunikace již za první 3 týdny ROI ve výši 425 %. Dokázali jsme tak i čísly, že láska k cestováním prochází žaludkem.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled