Přihlásit se

Uživatelská sekce

ARMÁDA SPÁSY – SALVATION PAPER

ARMÁDA SPÁSY – SALVATION PAPER

Obrázek projektu

Ocenění: Zlato

Ročník: 2017

Kategorie: Retail/merchandising/in-store marketing ..., Nízkorozpočtové kampaně

Značka: ReShare Store

Zveřejnění kampaně: 12/2016

Video

https://youtu.be/Uw0gkjOBur8

Zadavatel

Název firmy: Geometry Global s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Armáda Spásy dostává každý rok tuny darovaného oblečení, které však nedokáže už dále využít. A aby mohla pomoci lidem v nouzi, musí vydělat peníze prodejem právě tohoto oblečení. V roce 2016 otevřela Armáda Spásy první ReShare Store v Praze, butikový obchod s novým a použitým zbožím z Holandska. Předmětem zadání bylo zvýšení povědomí o ReShare Store a podpora prodeje.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

V České Republice se přes Vánoce spotřebuje 30 kilometrů balicího papíru. Zatímco v Japonsku se balí dárky metodou FUROSHIKI. FUROSHIKI je ekologicky výhodná metoda balení dárků do oblečení, která se v Japonsku používá po století. A tak se zrodil Papír Spásy, světově nejvíce ekologicky prospěšný dar. Každé zabalení dárku stálo 100 Kč - méně než běžné zabalení dárků. Běžné chování lidí o Vánocích jsme přeměnili na pomoc lidem v nouzi tím, že darují krásný a unikátně zabalený dárek. Týden před Vánoci jsme zkonstruovali balící stánek v nejnavštěvovanějších obchodních centrech a začali balit lidem dárky do vybraného kusu oblečení z ReShare Store.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Rozhodli jsme se využít nejvhodnější doby, kdy lidé obdarovávají své blízké - Vánoc. V tuto dobu jsou lidé nejlépe emočně rozpoložení a je největší pravděpodobnost, že budou ochotní na charitu věnovat svůj čas a peníze. Věděli jsme, že o Vánocích je poptávka po zboží ze second handu minimální. Nikdo nechce darovat „použité“ dárky. Vytvořením unikátního balicího servisu do oblečení z ReShare Stores v největších obchodních centrech jsme využili Vánoční šílenství v náš prospěch.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Po dobu instalace stánku se prodeje ani na chvilku nezastavily a celkové prodeje přesáhly 600% průměrných denních prodejů v ReShare Store. Aktivace byla natolik úspěšná, že Armáda Spásy plánuje Papír Spásy rozšířit v příštím roce na Slovensko, do Holandska a do jiných zemí. Ambicí je udělat z toho vánoční tradici po celém světě.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled