Přihlásit se

Uživatelská sekce

21 věcí, které mají děti objevit, než vyrostou

21 věcí, které mají děti objevit, než vyrostou

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2017

Kategorie: Integrovaná komunikace

Značka: Bebe Brumík

Zveřejnění kampaně: 05/2016

Video

https://youtu.be/JFnxksfa4gk

Zadavatel

Název firmy: Garp integrated

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Cílem brand aktivace je posílení vztahů mezi rodiči, dětmi a značkou Bebe Brumík, zvýšení prodejů a povědomí o Brumíkovi jako pomocníkovi dětí.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Přemýšleli jsme, jak pomoci rodičům nasytit dětskou touhu po dobrodružstvích a zároveň jak odvést děti od monitorů počítačů a tabletů do přírody. Snažili jsme se vymyslet, co dát rodičům a dětem k dispozici a jakým způsobem, aby mohli trávit čas společně nejlépe venku a poznávali nové věci. Centrem projektu je papírový sešit/deník malého objevitele, který má každé dítě a může si do něho zapisovat již splněné aktivity. Každá aktivita má vlastní popis, stručný obrázkový návod, a následně mají děti prostor i pro zaznamenání vlastního počínání. Zde je další místo pro rozvíjení dětské představivosti - mohou malovat, stříhat, lepit apod. Materiály týkající se aktivit naleznou rodiče s dětmi i na facebookovém profilu Brumíka, kde se nacházejí videa aktivit. Návštěvníci stránky mohou sdílet své zkušenosti s plněním aktivit, či se pochlubit svou fotkou či videem. Aktivace je podpořena v TV, bannerovou kampaní, Facebookem, spontánními PR články, samozřejmě v místě prodeje a dalšími eventy v obchodech.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Bebe Brumík si jako produkt zaměřený na děti klade za cíl je podporovat a dál rozvíjet ve všech možných aktivitách. Proto i tyto aktivity rozvíjely děti v oblastech, které jsou v dnešní moderní době dětem cizí, protože raději tráví čas u počítačů či tabletů. Brumík se je snaží od monitorů přivést ven, aby se učily běžné věci jako jízdu na kole, házení míče či dovádění v lese. Brumíkův Deník objevitele využívá vzdělávacích principů Montessori a plynule tak navazuje na roli Brumíka jako společníka dětí při objevování okolního světa se zohledněním jejich preferencí a schopností. Díky tomuto přístupu posilujeme vztah rodičů ke značce a zvolené téma „objevování" vysvětluje, že Brumík zprostředkovává dětem a jejich rodičům 21 aktivit, které se mohou učit společně venku. Zvolená média postupně motivují k nákupu v místě prodeje (Facebook, POSM + in-store eventy), přitahují pozornost k interaktivnímu deníku malého objevitele (bannery) a zvyšují povědomí o aktivaci (TV, spontánní PR články).

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Responze dosáhla ve srovnání se srovnatelnými kampaněmi nadprůměrných výsledků v řádech desítek tisíc účastníků soutěže. Povedlo se zvednout 4 515 000 dětí od monitorů počítačů a tabletů. Dosáhli jsme 3 962 000 shlédnutí na Facebooku a instalovali jsme 180 shop-in-shop instalací s ukázkami jednotlivých aktivit. Prodejní výsledky a skvělé výsledky kampaně klient bohužel nezveřejňuje. Projekt pokračuje druhou vlnou nového sešitu „Aktivity A-Z”. Koncept byl adaptován do mnoha dalších zemí uvnitř i mimo Evropskou unii.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled