Přihlásit se

Uživatelská sekce

Zažijte pořádnou jízdu v Tullamore D.E.W. autobusu

Zažijte pořádnou jízdu v Tullamore D.E.W. autobusu

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2016

Kategorie: Event, field a sportovní marketing

Značka: Tullamore D.E.W.

Zveřejnění kampaně: 04/2015

Video

https://youtu.be/3BaJRL1WcK4

Zadavatel

Název firmy: Fox Hunter s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Primárním účelem akce bylo zvýšení awareness značky i mimo běžné prodejní kanály a omlazení značky aniž bychom se profilovali jako klasický party brand. Sekundárně šlo o podporu trialu značky a komunikaci ve stylu tradiční kvalitní značky, která je ale zároveň moderní a trendy. Autobus musel být speciálně upraven tak, aby funkčně odpovídal i ostatním aktivitám značky, na které byla roadshow také napojena. Tedy speciální malé podium pro pouliční hudebníky, hudební nástroje pro focení, dostatek stolků a prostoru na realizaci řízené degustace, ozvučení a promítací plochy pro TV reklamu a reklamní spoty, bar pro přípravu jak klasických panáků, tak složitějších drinků v čele s hero drinkem Apple D.E.W. a dostatek ploch na fotosoutěže a selfie fotografie.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Od prvotní myšlenky připravit zajímavou road show jsme dostali projekt do podoby odpovídající všem kritériím a cílům značky. Byla to relativně dlouhá cesta od výběru vhodného dopravního prostředku, přes tvorbu efektivního tourplánu až po výběr detailů interiéru jako barevnost a typy materiálů. Díky podobě celé akce, zájmu takřka všech lidí v dohledu a okouzleným návštěvníkům se tak v průběhu roku stal autobus i u realizátorů akcí a pronajímatelů prostor z „další běžné promoakce“ skvělou atrakcí, kterou začali sami poptávat pro své hlavní akce a aktivity. Před spuštěním hlavní části tour jsme také nakonec připravili slavnostní křest autobusu s účastí cca 1100 lidí a využili hned pěti VIP kmotrů. Martin Dejdar, Martin Kraus, Jakub Kohák, David Deyl a Petr Vágner křtili samozřejmě stylově přímo z lahví Tullamore D.E.W.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Akce plní veškeré cíle stanovené klientem, navíc díky vysoké oblíbenosti přesahuje i do onlinu. Výběr původního českého vozidla je až nečekaně pozitivně přijímán nejen fanoušky motorismu, ale i všemi ostatními, protože akci vnímají jako připravenou speciálně pro náš trh a pro ně, byť jde o jasně irský produkt. Tedy propojení dvou legend jednoznačně funguje.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Během roku 2015 bylo realizováno celkem 70 promodní za využití autobusu. Během 14 z nich probíhaly řízené degustace, což je 570 lidí, absolvujících hodinovou degustaci 4 vzorků. Celkově autobus navštívilo cca 20.000 lidí a potkalo ho cca 350.000 lidí. Dle čísel vyplývajících z průzkumu trhu dalších cca 400.000 lidí zaznamenalo tuto aktivitu v onlinu a 89% z těch, kteří autobus viděli (osobně i online), hodnotili provedení akce jako nadprůměrné (42% skvělé, 47% velmi dobré). Celkem bylo rozsamplováno 11.000 vzorků a prodáno 371 litrů Tullamore D.E.W. Original v podobě panáků a v koktejlech.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled