Přihlásit se

Uživatelská sekce

Wunderpanák

Wunderpanák

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2016

Kategorie: Digitální idea

Značka: Wunderman

Zveřejnění kampaně: 02/2015

Video

https://www.youtube.com/watch?v=jEucjKsb5yk&feature=youtu.be

Zadavatel

Název firmy: Wunderman, s. r. o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Chtěli jsme návštěvníkům marketingových konferencí ukázat, jak se dají data chytře využít a propojit je se zajímavou kreativou.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Rozhodli jsme se návštěvníky pozvat na drink. Jak ale zjistit, co pijí? Navrhli jsme mobilní aplikaci Wunderpanák, která zkoumá chování lidí na sociálních sítích. Podle likes, sdílení a dalších aktivit na Facebooku dokáže určit, který druh alkoholu se k danému uživateli hodí. Stačilo přes stránky potvrdit přístup na Facebook a Wunderpanák jim vygeneroval nejvhodnější drink. Zdarma si jej mohli vyzvednout u speciálního baru, kde se dozvěděli více o naší agentuře. http://www.wunderpanak.cz/

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

1. Návštěvníci marketingových konferencí se poslední době zajímají stále víc o možnosti využívat data v marketingu . 2. Během zdlouhavých přednášek často surfují na mobilu, takže jsme měli větší šanci je zaujmout než pouhou osobní prezentací. 3. Sofistikovaná analýza dat ze sociálních sítí je mnohem působivější, pokud je prezentována přímo v akci na konkrétním příkladu. 4. Propojení kreativní a chytré práce s daty s chuťovým a společenským zážitkem je lépe zapamatovatelné a vyvolává spontánní zájem.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Podařilo se nám zvýšit povědomí o našem chytrém přístupu k datům a přilákat potenciální klienty. Návštěvníci se už na místě začali zajímat, jak by se dala využít kreativní práce s daty v jejich společnosti. Celkem program vygeneroval drink 101 lidem na 3 konferencích, z nichž si 63 vyzvedlo drink na baru.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled