Přihlásit se

Uživatelská sekce

"Všichni za stůl"

"Všichni za stůl"

Obrázek projektu

Ocenění: Zlato

Ročník: 2016

Kategorie: Event, field a sportovní marketing, Veřejný zadavatel

Značka: Jeden za všechny, všichni za stůl

Zveřejnění kampaně: 04/2015

Video

https://youtu.be/SzjMmndgyn0

Zadavatel

Název firmy: Leemon Concept, s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Stolní tenis je nejpopulárnější sport v 222 zemích světa. Ale ne u nás! A tak Asociace stolního tenisu se rozhodla tento trend otočit. Comeback stolního tenisu na úroveň kam právem patří. Dětská populace obecně nevěnuje sportu tolik pozornosti a už vůbec ne stolnímu tenisu. Nedávno tomu tak nebylo a proto se s tím musí něco udělat. Zvednout počet členských základen, zvýšit zájem dětí o tento sport a v neposlední řadě zvýšit zájem médií. Cílem práce agentury byla tedy popularizace stolního tenisu jako sportu, ve kterém byli Češi mistři a i nyní slaví ve světě úspěchy a to vše za využití minimálního budgetu. Z čeho jsme vycházeli? Stolní tenis je sport vhodný pro každého! – Demokratický, tj. finančně a prostorově nenáročný. (Možnost zapojení sociálně znevýhodněných ap.) – Přirozený, tj. nevyžaduje žádné speciální fyzické předpoklady a dovednosti. – Zábavný, ale i vrcholový, tj., motivující, otevírající cestu dál. – Socializační, tj. vrací děti od odlidštěné elektronické komunikace k normální, od sezení k pohybu.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Vygenerovali jsme žáky ZŠ.Vytvořili jsme koncept, který naplňoval HL: Jeden za všechny, všichni za stůl! Klíčové bylo, abychom tento sport představili jako zábavný a komunikaci vedli přes známé sportovce, kteří něco dokázali a dětem tak byli vhodnými vzory. Ambasadorem se stala Iveta Vacenovská, 59. hráčka světa. Abychom docílili vyššího zájmu u dětí oslovili jsme i Český olympijský výbor, který se stal partnerem projektu. Děti se tak setkaly osobně i na soc. sítích s desítkami olympioniků a také se k nám přidali dobrovolně další světově známi sportovci. 1) On-line Vytvořili jsme microsite. Rozeslali jsme e-mail do 3000 škol s představením projektu, výzvou k návštěvě stránek vsichnizastul.cz a zapojení do soutěže. FB pak používali ke komunikaci a motivaci výjezdů show po celé ČR. 2) Soutěž a školní road show Mechanika soutěže: Nemáte kde a s čím hrát ping-pong? Nevadí. Vyhrajte stůl, pálky a míčky. Natočte a pošlete nám 40s vtipné video, jak se dá hrát ST s čímkoli. Nejúspěšnější školy navštívíme s cenami, i s pingpongovou šou! Za vítěznými školami jsme se vydali osobně. Proběhlo 14 interaktivních show ve 14 krajích, do kterých se zapojilo 5000 dětí. Zahrály si s mistry, s hrdiny Čtyřlístku a poznaly, co všechno bílý míček dokáže.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Zvolili jsme mix komunikačních kanálů: ON-LINE je mladé generaci nejbližší, z hlediska nákladů nejúspornější, natáčení videí patří k oblíbeným aktivitám. Facebook jsme využili pro sharing (spontánní šíření popularity ST). SHOW – OSOBNÍ KONTAKT jako druhá komunikační cesta spadá do zážitkové kategorie. Přibližuje ST „naživo“ jako zábavný a společenský sport, ve kterém se dá snadno vyhrávat každý den. Atraktivitu zvyšovala také přítomnost „celebrit“ disciplíny. PR kampaň jsme cíleně nepřipravovali, vznikla spontánně jako reakce novinářů na smysluplnost projektu. Povedlo se nám získat přes 200 článku v neplaceném PR. Zdůvodnění: Propojením zdánlivě nespojitelného (elektronická komunikace a paradoxně bezprostřední společné „živé“ zážitky, možnost vlastní fyzické akce) jsme 100 % naplnili dětské touhy. Vyšli jsme vstříc jejich stylu vnímání. Prezentace ST prostřednictvím sportovních hvězd odpovídala současné zálibě v „superhrdinech“.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Oddíly ST získaly 360 nových členů! Více než 20 škol založilo pingpongový kroužek. Více než 22 škol pořídilo pingpongové vybavení. 52 % škol poptává výbavu na ST. Více než 800 dětských kreseb a dopisů jako zpětná vazba. Unikátních 40 % dětí se zúčastnilo dobrovolného odpoledního programu. Učitelé projevují zájem o trenérskou kvalifikaci. Vzbudili jsme zájem médií Za 3 měsíce kampaně: 4 Rozhovory v rádiu 2 135 918 viralita 271 378 návštěvnost webu 248 399 views Více jak 200 článků v neplacených regionálních mediích 10x živý vstup v Televizi Přes 100 klubu má zájem pokračovat se show na základních školách Byli jsme ocenění mezi 5 nejlepších komunikačních sportovních kampaní za rok 2015. COMEBACK JEDE! Pro velký ohlas startuje II. ročník akce. Výsledek: Do soutěže přišlo 200 videí, která měla 150 000+ zhlédnutí, počet návštěvníků webové microsite dosáhl čísla 271 378!! Poloprofesionální stoly s vybavením vyhrálo 70 škol.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled