Přihlásit se

Uživatelská sekce

Voltaren čtyřicetkrát jinak

Voltaren čtyřicetkrát jinak

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2016

Kategorie: Přímá B2B a B2C komunikace

Značka: Voltaren Forte gel

Zveřejnění kampaně: 03/2015

Video

Zadavatel

Název firmy: Wunderman, s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Cílem bylo nabídnout konkrétním pacientům přesnější řešení jejich bolesti pomocí přípravku Voltaren Forte gel.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Na základě dat získaných prostřednictvím věrnostního programu lékáren Dr.Max jsme rozdělili naši cílovou skupinu pacientů dle jejich předchozí terapie a socio-demografických faktorů, především věku a pohlaví. Identifikovali jsme 40 různých skupin pacientů, kteří své problémy s bolestí pohybového aparátu řešili různými způsoby. Každé z miniskupin pacientů jsme nabídli mnohem přesnější řešení problémů s bolestí, než lze přes masová média. Použili jsme papírový direct mail.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Na základě přesné znalosti profilu pacientů v každé ze 40 mini-cílových skupin jsme připravili komunikaci šitou na míru jejich historie boje s bolestí: Např. Anna, 62letá důchodkyně ráda a často pracuje na zahrádce. Stále zhoršující se bolest zad ji však tento koníček znesnadňuje a ani tradiční přípravky proti bolesti (např. koňská mast) ji dlouhodobě nepomáhají. Tyto zásilky s daným příběhem byly doručeny v podobě dopisu. Anna má čas na čtení a na dopis reaguje nejlépe. Luboš, 42 let, manager je vášnivým amatérským tenistou a aktivní sport má již v jeho věku negativní vliv na bolest zatížených kloubů. "Slabá" forma Voltarenu již jeho bolesti nedokáže účinně tlumit. Luboš nejčastěji čte jen titulky a proto dostal krátký a úderný self-mailer. Analogicky byl sestavený testimonial i pro ostatní cílové skupiny.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Výsledky naprosto předčily očekávání -dosáhli jsme celkové 28% nákupní responze, což je naprosto unikátní výsledek i pro velmi cílenou nabídku u léčivých přípravků. Tato kampaň byla hodnocena jako nejúspěšnější kampaň v historii přípravku, úspěšnější než druhá nejlepší - loňská TV kampaň Vánoce. Navíc efekt přetrval i další měsíce - lidé stále chodili a nakupovali Voltaren Forte gel.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled