Přihlásit se

Uživatelská sekce

Virtuální domeček

Virtuální domeček

Obrázek projektu

Ocenění: shortlist

Ročník: 2016

Kategorie: Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy

Značka: Získejte u lišky

Zveřejnění kampaně: 06/2015

Video

http://www.uschovna.cz/zasilka/JDSM5WJDAG933ADW-34I/

Zadavatel

Název firmy: Underline, a.s.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Background Jednou z nejúspěšnějších společností na trhu finančních produktů je ČMSS, největší stavební spořitelna. ČMSS vytvořila loajalitní program založený na možnosti čerpání významných slev u partnerů programu. Partnery jsou jiné značky nabízející produkty a služby v oblasti stavebnictví a bydlení. Program byl méně úspěšný, než banka očekávala. Zájem o něj nebyl velký. Míra awarness programu byla nízká, stejně jako znalost jednotlivých výhod, které program nabízí. Cíle - Seznámit klienty ČMSS s nabídkou programu a nabídkou jednotlivých partnerů programu - Zlepšit vztah klientů k programu - Zvýšit počet členů programu - Zvýšit objem čerpaných výhod

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Idea Rozhodli jsme se, že seznámíme klienty s loajalitním programem hravou formou. Dali jsme jim možnost postavit si svůj vlastní virtuální domeček. Jeho Exteriér i některé místnosti v interiéru. Domeček bylo možné doplnit o zahradu a prvky zahradní architektury. K tomu, aby klienti domeček postavili, potřebovali komponenty, které nabízejí partneři loajalitního programu. Proto, aby „stavitelé“ komponent získali, museli nabídku partnera objevit a prostudovat. Celkem bylo k dispozici 24 různých komponentů. Například plán domu, střechu, dveře i okna, ale i vybavení interiéru jako je sedačka, vana a podobně. Účastníci promotion mohli vybírat z různých typů prvků, přebarvovat jej a pak umisťovat. Soutěž se uskutečnila od 23. 6. – 30. 11. 2015. Účastníci soutěže nemohli domečky postavit hned, protože komponenty jsme odemykali postupně. Takže ti, kdo začali hned po startu soutěže ji nemohli dokončit dříve než v říjnu. Soutěž byla realizována jako webová aplikace zavěšená pod doménou loajalitního programu. Aplikace byla responzivní, takže účastníci mohli využít svá mobilní zařízení. Motivace: Cílové skupiny jsme motivovali propracovaným systémem incentivů, tak, abychom podpořili i dílčí subsegmenty. Motivace byla vícestupňová. Účastníci mohli dostat, slevu, malý dárek nebo i poukázku ve výši 100.000 Kč.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Každý člověk uvažuje o svém ideálním bydlení. ČMSS těmto představám a snům se snaží vyjít svými službami vstříc. Soutěž dala klientům příležitost hravým způsobem své představy alespoň virtuálně „zhmotnit“. Tím jsme podpořili pozitivní emoční vazbu na značku klienta. Důležité ale je, že mechanika byla postavena způsobem, kdy přirozenou, neobtěžující součástí stavby domečku byla nutnost dobře se seznámit s nabídkou loajalitního programu. Zkrátka, cílovou skupinu jsme tak nejen upozornili na existenci programu, ale především jí důkladně ukázali výhody, které nabízí.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

- Návštěvnost loajalitního programu proti stejnému předchozímu období stoupla o 125% - Počet prohlédnutých stránek partnerů programu se zvýšil o 163% - Počet účastníků loajalitního programu stoupl o 100% Navíc: - Klienti začali výrazně více čerpat benefity programu - Promotion si klienti oblíbili natolik, že ČMSS se rozhodla připravit pokračování.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled