Přihlásit se

Uživatelská sekce

The Ad that Ran

The Ad that Ran

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2016

Kategorie: Nízkorozpočtové kampaně, Sociální média

Značka: Intersport

Zveřejnění kampaně: 03/2015

Video

https://youtu.be/HwgOf1-SEZk

Zadavatel

Název firmy: Geometry Global

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Značka Intersport se rozhodla, že téměř bez produkce a s minimálním mediálním rozpočtem podpoří prodej své běžecké kolekce.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Využili jsme faktu, že více než 70 % Čechů používá různé aplikace a s oblibou sdílí své výkony na sociálních sítích. Motivovali jsme tyto běžce, aby trať, kterou si k běhu i sdílení zvolí, vytvořila logo „IS“ Jednodušší už to nemohlo být: čím víc kilometrů tito běžci pokořili, tím větší slevu mohli získat, a o to víc se pochlubit.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Maximální jednoduchost, minimální rozpočet a správné zaměření na cílovou skupinu a nakonec přispěly k výsledkům, které předčily i naše očekávání.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Přes 1000 unikátních tras, více než 250 000 zobrazení a 91% uplatněných kuponů na slevu. To mluví za vše.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled