Přihlásit se

Uživatelská sekce

Skutečný dárek

Skutečný dárek

Obrázek projektu

Ocenění: Zlato

Ročník: 2016

Kategorie: Veřejný zadavatel

Značka: Skutečný dárek

Zveřejnění kampaně: 11/2015

Video

https://youtu.be/7-MO42zVoLI

Zadavatel

Název firmy: COMTECH Group, spol. s r. o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Skutečný dárek je aktivita, při které chceme informovat společnost, že by neměla při výběru vánočních prezentů utrácet za nepotřebné dárky a jiné voloviny. Na světě jsou potřebnější věci, které navíc udělají nejen radost, ale pomůžou zachránit i život. Stačí koupit voucher na skutečný dárek.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Úkolem naší kampaně bylo radikálně snížit prodeje. A to se nám povedlo! Již za první týden jsme zaznamenali pokles tržeb obchodů…wait for it… s ponožkami a šálami! Ale klient chtěl jít ještě dál! Proto jsme se soustředili také na parfémy a kravaty. A výsledek? Dvacetiprocentní nárůst Skutečných dárků na úkor volovin. Celkem se prodalo 26 240 Certifikátů za 13 500 000 Kč. Kampaň Člověka v tísni připomněla lidem ve vánočním shonu, že vánoční dárek nemusí mít ani pruhy, ani 65“ palců, a přesto může udělat obrovskou radost.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

S myšlenkou se spojily také známé herecké tváře, které v kampani vystoupily bez nároku na honorář. Oslík, který též vystoupil bez nároku na honorář, se objevil také v tiskové a on-line kampani. Pro prodej voucherů jsme zvolili tradičně e-shop. Tak úspěšný e-shop, že se líbil i expertům, kteří našemu e-shopu udělili cenu Heureky.cz s názvem Shop roku.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Celkem se prodalo 26 240 Certifikátů za 13 500 000 Kč. Lidé zakoupili 30 oslů dokonce i s povozem.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled