Přihlásit se

Uživatelská sekce

Roadshow ZRYCHLUJEME - 4G LTE Promo 2015

Roadshow ZRYCHLUJEME - 4G LTE Promo 2015

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2016

Kategorie: Integrovaná komunikace

Značka: 4G LTE

Zveřejnění kampaně: 04/2015

Video

https://youtu.be/6VwDDEB1O9Q

Zadavatel

Název firmy: Lowe Open s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Vodafone jako poskytovatel největší sítě rychlého mobilního internetu v roce 2015 zrychlil mobilní internet ve městech na 4G LTE. Úkolem bylo dát o zrychlení sítě patřičně vědět stávajícím i potencionálním zákazníkům v různých koutech republiky. Cílem bylo oslovit co největší počet lidí v daném regionu a motivovat je k návštěvě Vodafone prodejen v době probíhající roadshow s promotéry. Cílem roadshow pak bylo informovat všechny zákazníky o výhodách 4G LTE Turbo internetu, nabídnout jim potřebné zařízení či odpovídající tarif a těm stávajícím vyměnit SIM karty za SIM karty s podporou LTE.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Pro úspěšné oslovení zákazníků za účelem představení 4G LTE jsme vsadili na osobní přístup a pozitivní emoce vyvolané příjemným zážitkem. Rozhodli jsme se proto ve městech, kde Vodafone zrychlil internet, uspořádat roadshow s Vodafone rychlohlídkami, během nichž si zákazníci vyzkoušeli výhody superrychlého internetu a absolvovali zábavný tematický kvíz spojený s překvapením – hrou na stoprocentně výherním Vodafone automatu. Atraktivní výhry, jako například LTE smartphone, nebo produkty a služby určené zákazníkům Vodafonu, potěšily všechny zúčastněné a motivovaly je k následné komunikaci s prodejci. Vodafone tím získal cenné leady a příležitost vyměnit zákazníkům SIM karty, aktualizovat jim služby, nabídnout zařízení nebo tarif či využít potenciálu 4G LTE k získání nových zákazníků. Roadshow byla podpořena regionálními kanály s cílem oslovit zákazníky v místě bydliště, motivovat je k návštěvě Vodafone prodejny během roadshow a zvýšit viditelnost aktivity v místě konání. Tomu odpovídal výběr médií a kreativní ztvárnění jednotlivých výstupů kampaně v jednoduchém a dobře zapamatovatelném duchu a s čitelným brandingem. Obsahem sdělení byla pozvánka na roadshow. Zvolená média: • Falešná titulní strana v regionálních denících • Rádio spoty v regionálním rádiu • Neadresný direct mail do schránek v okolí Vodafone prodejen • Spoty v MHD na LED obrazovkách • Bannery na webech lokálních deníků • Sponzorovaný banner na Facebooku • Cílené SMS

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

• Efektivní geomarketingová aktivita, která umožnila jasnou demonstraci benefitu nabízené služby. • Spojení osobní zkušenosti zákazníka s produktem formou zábavné interaktivní hry, na jejímž konci si zákazník odnesl atraktivní dárek nebo službu, vedlo k úspěšnému oslovení vysokého počtu stávajících i nových zákazníků a vyvolalo efekt ústního šíření informací o aktivitě. • Zapojení lokálně relevantních médií s cíleným zásahem na nové i stávající zákazníky.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Během 8 měsíců navštívili promotéři Vodafone rychlohlídek 46 českých měst, v okolí 58 Vodafone prodejen oslovili 180 000 zákazníků oproti původně plánovaným 100 000 a získali celkem 28 967 leadů. Počet zákazníků ve Vodafone prodejnách se během roadshow zvýšil o 315 % a celkové prodeje vzrostly o 375 %. Vyměněno bylo celkem 2 409 SIM karet a prodáno 1 156 LTE zařízení. Bylo dosaženo výsledků, které jednoznačně předčily očekávání. A navíc jsme tisícům lidí umožnili na chvilku se zastavit, pobavit se a potěšit z výhry a získaných benefitů. Oni se pak o tuto příjemnou zkušenost spojenou s Vodafonem rádi podělili se svými přáteli a známými.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled