Přihlásit se

Uživatelská sekce

Připijme na ducha ulice. Glasses Up!

Připijme na ducha ulice. Glasses Up!

Obrázek projektu

Ocenění: shortlist

Ročník: 2016

Kategorie: Event, field a sportovní marketing

Značka: Tullamore D.E.W.

Zveřejnění kampaně: 03/2015

Video

https://youtu.be/0z0BPROOIDE

Zadavatel

Název firmy: Fox Hunter s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Cílem této On Trade aktivace bylo zvýšit engagement a tím i zapamatovatelnost značky, připomenout jemnost a kvalitu produktu. Tullamore D.E.W. jako tradiční irská značka samozřejmě potřebuje krom vlastností produktu komunikovat právě tyto dvě hodnoty „tradici“ a „irskost“ ovšem nechce být spojována s tradičním klišé čtyřlístků, leprikonů a zrzků tančících tradiční irské tance. Z těchto důvodů jsme rozpracovali koncept zakládající se na buskerech, kteří reprezentují i u nás tradici rozšířenou především v Irsku, která demonstruje hlavní vlastnosti Irů, tedy optimismus, hrdost, srdečnost, provokativní vtipnost, ale i vzdorovitost a tvrdost. Právě tyto vlastnosti přibližují to pravé IRISH TRUE.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Původní koncept byl především na základě testovacího kola upraven v mnoha drobných detailech, aby celá myšlenka fungovala skvěle nejen na papíře. Typy podniků, čas návštěvy a typ kapely od druhu hudby až po výběr a skladbu jednotlivých písní, to vše ovlivňuje finální vnímání akce. Během roku jsme tak spolupracovali hned s šesti různými kapelami, které po postupném příchodu a prvním odehraném songu představily jak sebe, tak koncept spolupráce se značkou Tullamore D.E.W. Díky souhře kapely s hosteskami zvládnou hosté během vystoupení ochutnat Tullamore D.E.W (případně míchaný drink Apple D.E.W.) v rámci přípitku s kapelou, mohou se přidat ke kapele na některý ze zapůjčených nástrojů, nejaktivnější z nich dostanou dárek v podobě bekovky, všichni ostatní obdrží nálepku. Příspěvky obsluze do klobouku jsou dobrovolné. Akce je podpořena i klasickými POS materiály, stejně jako akční cenou drinků.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Aktivita v sobě zahrnuje hned několik prvků, díky kterým je velice dobře přijímána jak cílovou skupinou, tak personálem a majiteli podniků. Prvotní překvapení až zmatení je po nástupu celé kapely vystřídáno radostí a nadšením. Díky výběru hudby se ke kapele může přidat skutečně každý bez ohledu na hudební nadání, nezáleží jestli na nástroj, tleskáním nebo tanečními pohyby. Tím, že hudebníci vystupují sami za sebe a jejich branding do barev Tullamore D.E.W. je pouze minimální, působí akce mnohem přirozeněji než v případě brandovaných promotérů/herců. Zážitek je natolik silný, že ho lidé hned tak nezapomenou a spíše ho pak sdílejí se svými známými.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Během roku 2015 proběhl On Trade busking v celkem 163 moderních pubech ve 31 městech České republiky a na vlastní oči ji tak zažilo cca 14,500 zákazníků. Celkem jsme tak osamplovali 11,000 lidí z nichž cca 7,500 ochutnalo čistou Tullamore D.E.W. Original a ostatní míchaný drink Apple D.E.W. Z pohledu zadavatele Tomáše Merlíka, Brand Group Managera RÉMY COINTREAU CZECH REPUBLIC : „Ohlasy barmanů i zákazníků jsou velice pozitivní a promo se těší veliké oblibě. To potvrzují vysoké prodeje TD v barech, kde akce proběhla a i rostoucí počet lidí, kteří se s promo akcí potkali (promo awareness). Výrazně to omlazuje značku, která je tímto relevantnější pro mladou cílovou skupinu.“

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled