Přihlásit se

Uživatelská sekce

Pingpongová show přijela k vám!

Pingpongová show přijela k vám!

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2016

Kategorie: Sociální média

Značka: Jeden za všechny, všichni za stůl

Zveřejnění kampaně: 04/2015

Video

https://youtu.be/SzjMmndgyn0

Zadavatel

Název firmy: Leemon Concept, s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

V rámci kampaně Jeden za všechny, všichni za stůl jsme realizovali soutěž Vyhraj stůl a pingpongovou show pro svou školu. Cílovou skupinou byly děti ze základních škol, které se mohli které měly točit zábavná videa s pingpongovou tématikou. Jako hlavní komunikační kanály jsme používali microsite projektu a sociální sítě. To byly také jedny z hlavních nástrojů, jak získat podporu a zlepšit popularitu sportu u cílové skupiny. Klíčovou komunikační složkou na sociálních médiích Facebook profil České asociace stolního tenisu, projektu Česko sportuje a Českého olympijského týmu. Ty měly spolu s Popularitě sportu také velkou měrou přispělo sdílení a obsahová tvorba na webových prezentací zúčastněných školách. Tyto informace jsme vhodně doplňovali o oficiální informace projektu, jehož ambasadorkou byla nejlepší česká stolní tenistka Iveta Vacenovská. Ke komunikaci soutěže jsme pak používali i známé české olympioniky. Cílem bylo zasáhnout veřejnost stolním tenisem tak, abychom nasbírali co nejvíce pozitivních ohlasů, lajků a stolní tenis tak tímto zpopularizovali.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Největší výhodou stolního tenisu jakožto sportu je jeho nenáročnost na herní prostor i vybavení. Toho jsme se také drželi v kampani Jeden za všechny, všichni za stůl. Děti měly za úkol natočit zábavné video, jak hrají stolní tenis bez použití standardního vybavení – tedy bez stolu a pálek. Naše kampaň zaujala české olympioniky natolik, že sami dobrovolně tvořili motivační videa pro děti, kde kreativně předváděli, jak hrát stolní tenis, které pak šířili prostřednictvím sociálních sítí. Patřili mezi ně např. Lucie Šafářová, Tomáš Verner nebo Jiří Prskavec.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

ON-LINE je mladé generaci nejbližší, z hlediska nákladů nejúspornější, natáčení videí patří k oblíbeným aktivitám. Facebook jsme dále využili pro sharing (spontánní šíření popularity ST). Microsite obsahovala intuitivní systém na vložení soutěžního videa s následným sdílením přes YouTube kanál. Po kontrole a schválení videa byla škola přidána do soutěže a po skončení termínu pro vkládání videa byly veškerá soutěžní videa zveřejněna v galerii. Vybraná videa byla také zveřejňována prostřednictvím sociálních sítích. Hlasování bylo omezeno na 1 IP adresu / den s možností hlasovat pro 3 soutěžní videa. Microsite byla rozdělena na tyto fáze: 1. Sběr soutěžních videí 2. Hlasování 3. Vyhodnocení a doporučení Po skončení soutěže bylo hlavním cílem microsite informovat návštěvníky o pingpongových klubech v jednotlivých krajích ČR.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Do soutěže přišlo 200 zábavných videí, která měla 150 000+ zhlédnutí. Nejsledovanější soutěžní video mělo více než 3.577 shlédnutí, oficiální video projektu mělo 40.000+ shlédnutí. Při závěru hlasování bylo na microsite 2.807 návštěv za 1 hodinu, 28.539 pak byla nejvyšší denní návštěvnost webu. Počet návštěvníků webové microsite dosáhl čísla 271 378 během tří týdnu hlasování! Prostřednictvím sociálních sítí jsme obdrželi 1000+ pozitivních komentářů a celkový virální dosah byl 2.135.918. Za dobu kampaně jsme navýšili počet fanoušků Facebook profilu České asociace stolního tenisu o 125%.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled