Přihlásit se

Uživatelská sekce

PHILIPS Click&Style - Stvořen pro výzvy

PHILIPS Click&Style - Stvořen pro výzvy

Obrázek projektu

Ocenění: Zlato

Ročník: 2016

Kategorie: Digitální trefa

Značka: Click&Style

Zveřejnění kampaně: 05/2015

Video

https://drive.google.com/a/dark-side.cz/file/d/0B73ag6y5a-EvZTktODBHd2VLMU0/view

Zadavatel

Název firmy: Dark Side a.s.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Změnit image chce nejen Click & Style, ale i odvahu. Ukaž, že na to máš a přijmi výzvu! Jak oslovit cílovou skupinu, která je imunní vůči tradiční reklamě? Výzvy (challenges) hýbou světem. Stejně jako YouTubeři. A zástupci naší cílové skupiny žijí sociálními sítěmi v čele s YouTube.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Oslovili jsme ji v jejich přirozeném prostředí, na YouTube, Facebooku a Instagramu. A to obsahem, který už v tu chvíli byl jejich oblíbený a konzumovali ho velmi pravidelně a rádi - obsahem vytvářeným jejich idoly - YouTubery. Ale to nám nestačilo, YouTubeři museli podstoupit výzvy a ukázat, že "na to mají koule". Abychom cílovou skupinu co nejvíce zapojili a seznámili s produktem - byli to právě oni, uživatelé, odběratelé a fanoušci, kteří rozhodovali, jakou výzvu YouTubeři podstoupí. Díky tomu jsme je snadno dostali na microsite a motivovali k hlasování. Po hlasování dostali možnost získat slevu na strojek výměnou za email.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Byla to pravděpodobně první velká kampaň v ČR, kdy byli YouTubeři použiti jako hlavní médium a nástroj pro šíření kampaně a zásahu. A zásah byl obrovský. Celkem bylo v kampani zapojeno 9 známých českých YouTuberů. Inovativní byl i způsob zapojení uživatelů. O kampani se dozvěděli téměř výhradně díky komunikaci jejich idolů - YouTuberů. Ke kampani tak měli mnohem vřelejší přístup - míra zapojení byla obrovská. Po přístupu na web, který byl vytvořen podle hesla "mobile first" mohli hlasovat aniž bychom se je snažili odradit nutností registrace. Až potom, co se škodolibou radostí odhlasovali výzvu pro YouTubera jsme jim výměnou za email nabídli slevu na strojek.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Z emailového follow-upu se uživatelé dostali rovnou na produkt na Alza.cz a nakupovali. YouTubery spolupráce velmi bavila a informace o hlasování šířili i na dalších svých sociálních sítích. Navíc YouTubeři točili videa kde plní výzvy ve vlnách a na konci každého videa odkazovali na microsite a další hlasování. Také se hecovali a sdíleli navzájem svá videa. Kampaň tak měla lavinový efekt.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled