Přihlásit se

Uživatelská sekce

P3 Story

P3 Story

Obrázek projektu

Ocenění: shortlist

Ročník: 2016

Kategorie: Přímá B2B a B2C komunikace

Značka: P3 Logistic Parks

Zveřejnění kampaně: 10/2015

Video

http://www.p3story.cz/

Zadavatel

Název firmy: MARCO reklamní agentura, spol. s r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Akviziční kampaně v oblasti realit a developmentu byly doposud realizovány převážně tzv. studeným navoláváním. Zadání, které bylo vytvořeno managementem zadavatele, mělo za cíl nalézt novou cestu, která bude neustále aktivně podporovat business development společnosti. Cílem kampaně se stal rostoucí segment E-commerce a Retailu. Konkrétně šlo o oslovení e-shopů a retailových řetězců s nabídkou pronájmu prostor v moderních logistických parcích, které jsou v majetku a ve správě zadavatele. Výsledkem kampaně bylo generování kvalifikovaných leadů, poptávek a obchodních příležitostí pro následné sjednání osobních schůzek se sales týmem zadavatele.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Nejprve agentura ve spolupráci se zadavatelem provedla průzkum trhu a podle kritérií pro kvalifikaci kontaktů do kampaně sestavila databázi cca 2 000 prospektů. Následně bylo nutné vytvořit jednotlivé kreativní a obsahové kanály. První kontakt proběhl pomocí kreativního direct mailu ve tvaru logistického skladu se znázorněním šesti hlavních benefitů, které by mohl pronájem prostor přinést. Následovalo proškolení operátorů call centra a vytvoření kreativní landing page s testimonial videi. Celý proces se eviduje a vyhodnocuje v marketingovém cloudu SALESmanago. Zde se rovněž vytváří a spouští další on-line komunikační vlny na obchodem kvalifikované kontakty, samozřejmě potvrzené opt-in na základě ověřovacího kontaktu operátorem. V systému jsou rovněž spouštěny další automatizované procesy, scoring leadů a sledování reakcí potenciálních zákazníků.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Kreativní direct mail slouží jako „WOW“ efekt a usnadňuje operátorovi navázat a vést efektivní follow up telefonát. Celý proces je propojen jednotnou kreativní linií v duchu P3 Stories. Ta začíná již při prvním kontaktu (direct mail box) a je rozvíjena v úvodní animaci a video testimonialy na landing page. Na ni navazují e-mail newslettery odesílané po telefonátu s operátorem. P3 Stories jsou reálné příběhy, které se odehrávají u zákazníků P3 v logistických parcích. Více je možno vidět na landing page www.p3story.cz.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Kampaň od svého spuštění v říjnu 2015 vygenerovala několik desítek potenciálních zákazníků, kteří se průběžně setkávají se sales týmem zadavatele. Obchodní potenciál u těchto horkých leadů převyšuje konverzní cíl stanovený před spuštěním kampaně. Zadavatel dosavadní výsledky hodnotí velmi pozitivně a aktuálně dokonce připravuje i rozšíření kampaně.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled