Přihlásit se

Uživatelská sekce

O2Sport.cz

O2Sport.cz

Obrázek projektu

Ocenění: shortlist

Ročník: 2016

Kategorie: Digitální idea

Značka: O2 Sport

Zveřejnění kampaně: 08/2015

Video

https://youtu.be/3ejgQ2Hc1zk

Zadavatel

Název firmy: Elite Solutions s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

O2 v rámci O2 TV v létě 2015 spustilo svůj vlastní sportovní televizní kanál O2 Sport. A jednou z cest, jak představit placenou televizi, a tedy běžně nedostupný obsah publiku, bylo vytvoření webové podoby. A to je právě bod, kde došlo k zásadnímu rozhodnutí - web o2sport.cz bude plnohodnotným sportovním magazínem pro všechny sportovní fanoušky! Budeme zde vytvářet a publikovat velké množství zpravodajského, zábavného i analytického obsahu, získáme si pozornost a dlouhodobou náklonnost čtenářů a představíme značku O2 Sport v tom nejlepším možném světle, jako místo, kam se vyplatí pravidelně vracet.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Realizace probíhala v řádu jednotek týdnů, konkrétně asi dvou, a i když se o2sport.cz pochopitelně neustále vyvíjí a obohacuje, jediná zásadní změna spočívala v opuštění původní myšlenky, že bude sloužit jako second screen televizním divákům. Efekt second screenu je neustále rostoucí, čím dál více televizních diváků sleduje obrazovku s mobilem či tabletem v ruce, nebo třeba notebookem na klíně. My jsme ale již po několika měsících vyrostli natolik, že čtenářů na webu náhle bylo významně více než diváků u televize. A tak se z doprovodného média stalo médium samostatné, mířící mezi největší sportovní obsahové weby v ČR.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Proč se podařilo uspět? Vysvětlení je banální. O2sport.cz přináší sportovním fanouškům přesně to, co je baví. Jeho primární funkce není zpravodajská, ale především přinášet i to, co ke sportu neodmyslitelně patří. Tedy emoce plynoucí z vítězství a porážek a samozřejmě zábavu. I pro nás bylo však velkým překvapením, jaký hlad po takovém sportovním magazínu na trhu je. Skutečnost, že vytváříme magazín, nikoli zpravodajství, nám zřejmě poskytuje velkou výhodu oproti standardním médiím. Nemusíme být suše objektivní, naopak můžeme psát ze zapáleného fanouškovského pohledu, a tím jsme fanouškům blíž, protože právě tak se na sport dívají i oni, naši čtenáři.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

S ohledem na to, že se jedná o projekt dlouhodobý a v podstatě jde o vytvoření zbrusu nového, byť poměrně klasického média, jsou kritéria jasná. Je to více než 130 000 měsíčních návštěvníků webu, z nichž se přes 60 % na web pravidelně vrací číst nové a nové články, a stále výrazný, až 40% meziměsíční růst. O2sport.cz se pochopitelně objevil i v hledáčku největších mediálních domů a dnes již má i jejich respekt a s některými z nich navazuje hlubší spolupráci. Bez zajímavosti není ani vliv na prodeje O2 TV a jejího sportovního kanálu. A v neposlední řadě nás těší i to, že se mezi přispěvatele zařadily i známé osobnosti jako třeba novinář Jindřich Šídlo, zahraniční zpravodaj Českého rozhlasu Jiří Hošek či fotbalový reprezentant Tomáš Kalas.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled