Přihlásit se

Uživatelská sekce

Muži činu - www.muzicinu.cz

Muži činu - www.muzicinu.cz

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2016

Kategorie: Digitální idea

Značka: Testování spermatu online

Zveřejnění kampaně: 02/2016

Video

https://youtu.be/R_OOWqnJ2kU

Zadavatel

Název firmy: DarkSide a.s.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Věděli jste, že až 20 procent párů v České republice je neplodných? Jen za posledních 25 let se průměrný počet spermií snížil o 60 procent. Muži však berou svoji plodnost jako samozřejmost, a tak se stydí o tom přemýšlet, stydí se mluvit, stydí se jít na vyšetření. Co kdyby kvůli vyšetření nebylo potřeba nikam volat, s nikým mluvit, nikam běhat. Co kdybychom se mohli stát muži činu přímo z našeho domova?

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Muži činu je první e-shop na světě, který se zabývá vyšetřením spermatu. Stačí se objednat online, po poštovním doručení nádobky odevzdat vzorek na určené klinice a počkat na výsledky. Vše je rychlé, jednoduché a zcela diskrétní.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Patrony projektu se stali ragbisté pražské Sparty, kteří ukázali, že opravdoví chlapi mají koule na to být zodpovědní, i když nejde o příjemnou situaci. Spot s provokativní otázkou ‚‚dokážeš skórovat i ty?‘‘ zaujal například Český rozhlas, Deník, Týden, Sport, TV Barrandov a mnohá další média. Spustili jsme lavinu příspěvků a sdílení na sociálních sítích a odstartovali revoluci v testování spermatu.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Do projektu se zapojila řada klinik a v prvním měsíci se ozvaly stovky zájemců o vyšetření. Být mužem činu nikdy nebylo jednodušší. Spuštění webu provázel výrazný zájem ze strany médií. Například TV Barrandov, isport.cz, Deník, E15 a ČRo.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled