Přihlásit se

Uživatelská sekce

Míša

Míša

Obrázek projektu

Ocenění: shortlist

Ročník: 2016

Kategorie: Integrovaná komunikace

Značka: Míša

Zveřejnění kampaně: 05/2015

Video

https://youtu.be/aRl_-ZDk4oM

Zadavatel

Název firmy: WELLEN a.s.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Míša zmrzliny jsou na trhu už více než 50 let. Portfolio extenzí si velmi široké, zahrnuje vždy 6 výrobků, 3 tvarohové s kakaovou polevou a 3 tzv. fresh - tvaroh v ovocné polevě. Značka má věrné spotřebitele, ti jsou však poměrně konzervativní a znají většinou jen klasický Míša originál nanuk. Launch novinek na jaře 2015 byl vhodnou příležitostí znovu představit ucelené portfolio a zvýšit o něm povědomí.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Aktivačním námětem se stala rodina a vztahy. Míša nejenže už po generace patří do rodin spotřebitelů, ale do jeho vlastní rodiny tvarohových chutí nyní přichází další přírůstky. Klíčem se stal nový productshot nanuků, kterým jsme nahradili uměle působící 3D modely. Zároveň jsme vyzvali na facebooku fanoušky, aby postovali foto jak si Míšu vychutnávají alespoň 2 generace jejich rodiny. Hrálo se o příležitost stát se tváří Míši. 4 reálné rodiny se opravdu objevily na bilboardech. Součástí kampaně byly také ochutnávky, kde jsme navrhli originální pattern Míša hlaviček na potisky textilu a trička hostesek se zároveň staly dárky pro další mikrosoutěže na facebooku. Hlavní vizuál portfolia byl kromě instore využit také jako hraný produktový tag-on pro TVC. Spot doplnil původní materiál o low-cost dotáčku a posprodukci. Celou přípravu kampaně, focení i natáčení jsme sdíleli s fanoušky na facebooku, jako by byl Míša opravdu součástí jejich rodiny.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Využití tématu rodiny a vztahů skvěle rezonovalo s ikonickým produktem, který miluje již několikátá generace spotřebitelů. Ti označují nanuka “náš Míša” a skutečně ho berou do rodiny. Přestože využití spotřebitelů v rámci kampaně bylo pouze za symbolickou odměnu, zájem stát se tváří Míši byl enormní. Spotřebitelé spontánně sdíleli své názory, vzpomínky i fotografie.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Znalost sortimentu se výrazně zlepšila. 83 procent dotazovaných má povědomí o portfoliu. Míša borůvkový se stal druhým nejprodávanějším hned po originálu.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled