Přihlásit se

Uživatelská sekce

Institut Řidičských Terapií

Institut Řidičských Terapií

Obrázek projektu

Ocenění: Zlato

Ročník: 2016

Kategorie: Přímá B2B a B2C komunikace

Značka: Ford Focus

Zveřejnění kampaně: 02/2015

Video

https://www.youtube.com/watch?v=-feqDDAdMLk&feature=youtu.be

Zadavatel

Název firmy: Wunderman, s. r. o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Účelem kampaně bylo rozšířit povědomí o nových technologiích v novém modelu Ford Focus. Ty napravují chyby řidiče a usnadňují řízení. Jsou to ale opravdu řidičovy chyby? Co když jsou to neduhy, za které řidič nemůže. Uměle jsme vytvořili bizarní Institut, kde se těchto disfunkcí můžete zbavit. Mnohem jednoduše je ale používat technologie Fordu Focus.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Vytvořili jsme fiktivní kampaň na Institut řidičských terapií, ve které odborník vysvětloval výhody a způsoby léčby řidičských diagnóz jako například parkitida, chronická nedobrzdivost, či předčasné vybočování z jízdního pruhu. Pro propagaci Institutu jsme využili sociální sítě. Brzy se však kapacita Institutu naplnila a tak jsme zájemcům navrhli jiné řešení - nový Ford Focus s technologiemi. http://www.ridicsketerapie.cz/#/

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Atraktivní a neotřelou formou jsme komunikovali technologickou vyspělost vozu Ford Focus. Řidiči, především z mužské části populace, tento druh humoru a nadsázky oceňují a je jim blízký.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

3791 prodaných nových Fordů Focus, netradiční téma pro sociální sítě. Kampaně si všiml i bulvární tisk s obrovskou sledovaností Blesk.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled