Přihlásit se

Uživatelská sekce

HLAVA NEHLAVA

HLAVA NEHLAVA

Obrázek projektu

Ocenění: shortlist

Ročník: 2016

Kategorie: Nízkorozpočtové kampaně

Značka: T-MOBILE - online soutěž

Zveřejnění kampaně: 08/2015

Video

Zadavatel

Název firmy: MADE BY VACULIK

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

T-Mobile je stálým partnerem fotbalové soutěže UEFA. V rámci kvalifikačních utkání měl možnost zajistit vstupenky na fotbalový zápas české reprezentace v Nizozemí, který se konal 13. října. Agentura měla navrhnout aktivitu, která by aktivovala klienty T-Mobile a podpořila klíčovou informaci “pro společné zážitky”. Zároveň posílit brand loyalty T-Mobile – dát zákazníkům odměnu za jejich věrnost značce. Cílem bylo dosáhnout min 5000 unikátních hráčů, kteří se do hry zapojí.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Pro aktivaci fanoušků agentura připravila online hru, která byla inspirována fotbalovou tematikou. Koncept hry Hlava Nehlava byl postaven na zručnosti hráče. Ten měl v rámci soutěže balancovat s míčem na hlavě co nejdelší čas. V průběhu hry bylo čím dál složitější míč na hlavě udržet, protože se zde aktivovaly okolnosti, které balancování ztěžovaly. Soutěžit o hlavní cenu, kterou byl zájezd na kvalifikační zápas ČR vs NL, mohli pouze klienti T-Mobile, nicméně hra byla otevřená všem uživatelům. Celý koncept byl zpracován responzivně, a bylo možné soutěžit napříč všemi zařízeními. Protože se jednalo o fotbalovou soutěž, byly použity motivační hlášky v duchu fotbalových komentátorů.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Soutěž je pro aktivaci fanouškou nejlepší volbou. Pobaví je a zároveň jim umožní vyhrát svou šikovností hodnotné ceny. Protože to byl projekt s nízkým rozpočtem, musela být celá hra kvalitně zpracovaná. Jako významná podpora se ukázala viralita hry samotné a také bezplatné umisťování do diskusních fór, které se zabývají fotbalem. Zároveň byla soutěž promována na sociálních sítích.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Cíl daný zadavatelem se podařilo splnit v průběhu 2/3 trvání soutěže. Zajímavějším faktorem je ale počet odehraných her, který dosáhl neuvěřitelného čísla - přes 90 tisíc. Pokud bychom jednotlivé odehrané časy sečetli, dostaneme se na 28 dnů, které by jednomu hráči trvalo odehrát všechny hry. Jen na FB sociální síti bylo u promovaných postů doručeno přes 250 000 shlédnutí. Zajímavým ukazatelem je síla zmínek, tzn. jaký dopad tyto zmínky měly. Zde jasně převažuje pozitivní síla a to v celkové hodnotě 89,53 %. Z tohoto ukazatele vyplývá, že mechanika soutěže byla postavena pro-uživatelsk. Zajímavé je také rozložení pohlaví autorů zmínek, kdy více než 1/4 všech pocházela překvapivě od žen.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled