Přihlásit se

Uživatelská sekce

Ford v Opeře

Ford v Opeře

Obrázek projektu

Ocenění: Zlato

Ročník: 2016

Kategorie: Event, field a sportovní marketing

Značka: Ford Transit

Zveřejnění kampaně: 11/2015

Video

https://www.youtube.com/watch?v=40O_bTEIVq8&feature=youtu.be

Zadavatel

Název firmy: Wunderman, s. r. o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Kapela hendikepovaných The Tap Tap je čím dál známější. Ukazuje ostatním, že i přes postižení se dá hodně dokázat. Kapela na své koncerty potřebuje dopravu. Spojili jsme kapelu s automobilkou Ford a nastavili společně dlouhodobou spolupráci.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Ford se rozhodl věnovat kapele mikulášský dárek - vůz se speciální úpravou pro jejich hudební turné. Pro předání vozu jsme zvolili velký Mikulášský koncert kapely The Tap Tap ve Státní opeře. Tam byl ovšem vozům vjezd zakázán. Hledali jsem proto zajímavou alternativu, jak kapelu i diváky zapojit aktivně do předávání vozu. Aby si to užili a byli aktivní součástí celé akce.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Kde jinde zvolit předání automobilu kapele než na jejich skvělém koncertu.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Nechali jsme generálního ředitele Fordu ČR řídit vůz určený jako dar na cestě z dealerství do Opery a natáčeli jízdu na video. Video jsme přenášeli na obří obrazovku, která byla součástí programu kapely The Tap Tap. Video jsme pojali tak, že když diváci v sále tleskali, vůz jel, a když přestávali, začal zpomalovat. Podařilo se nám tak dostat Ford nejen do Státní opery, ale i do přímého přenosu Česká televize. Zpráva o netradiční předání vozu se navíc objevila tentýž den ve večerních zprávách.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled