Přihlásit se

Uživatelská sekce

Forbes

Forbes

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2016

Kategorie: Přímá B2B a B2C komunikace

Značka: Erste Corporate Banking

Zveřejnění kampaně: 04/2015

Video

Zadavatel

Název firmy: Y&R Praha

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Erste Corporate Banking se zabývá korporátním financováním. Na této úrovni je nutností individuální přístup k firemní klientele. Zadáním bylo nadstandardně oslovit vybrané firmy s nabídkou investičního financování či devizových a dalších služeb.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Chtěli jsme ocenit dosavadní úspěch oslovených firem a jednoduše představit ECB jako perspektivního finančního partnera pro pokračování tohoto úspěchu. Ve spolupráci s časopisem Forbes, který se zaměřuje na téma úspěchu v byznysu, jsme proto připravili 17 speciálních obálek aktuálního vydání, které byly individuálně připravené pro jednotlivé oslovené společnosti a jejich specializaci, a to ve vizuálním stylu ECB. Zároveň byl součástí výtisku také průvodní dopis od konkrétního bankéře. Balík výtisků takto personalizovaných časopisů Forbes jsme pak doručili přímo představitelům firem.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Korporátní klientela vyžaduje pouze osobní přístup a proto bylo řešení s maximalní mírou individualiuzace tím nejvhodnějším.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Kampaň byla nad očekávání úspěšná. Na základě rozeslaných časopisů se podařilo domluvit osobní schůzku s 65 % oslovených představitelů firem. Velkým benefitem kampaně bylo, že její netradičnost poradcům otevřela dveře i do korporací, které do té doby o služby ECB nejevily žádný zájem.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled