Přihlásit se

Uživatelská sekce

CYKLUS TV

CYKLUS TV

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2016

Kategorie: Digitální idea

Značka: Recyklace

Zveřejnění kampaně: 09/2015

Video

https://youtu.be/l1DImh9zwd4, http://samosebou.cz/cyklus-tv/petsuo

Zadavatel

Název firmy: Havas Worldwide Prague

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Naším cílem je přiblížit třídění a recyklaci obalového odpadu zábavnou, interaktivní a neotřelou formou lidem, kteří standardní komunikaci třídění dlouhodobě ignorují a přehlížejí. Smyslem celé komunikace je edukovat cílovou skupinu o faktech spojených s tříděním a recyklací a zdůrazňovat důležitost třídění odpadu. Třídit má smysl.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Na kulturním portálu o třídění – Samosebou.cz jsme vytvořili kampaně, které využívají situace ke komunikaci dopadů, když netřídíme. Srdcem kampaně je microsite s videem a interaktivní hrou, na kterou láká uživatele teaser na YouTube podpořený kampaní. Po shlédnutí videa je uživatel vždy automaticky přesměrován na interaktivní hru, která akcentuje sdělení z videa. Pro hru jsme se inspirovali ikonickou digitální hrou na PETstation. Kdo namačká nejvyšší skóre a vytřídí nejvíce platových lahví do koše, může se pochlubit svým úspěchem na Facebooku. Naopak každý neúspěch se projeví zmutováním hlavní postavy.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Každá z kampaní komunikuje zábavnou a nevtíravou formou vybraný fakt o třídění odpadu. Informace se tak dostává k cílové skupině naprosto nenásilně a přirozeně.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

545 522 návštěv microsite 841 355 celkový počet zobrazení 6 932 strávených hodin I díky nám je 7/10 lahví v ČR zrecyklováno. 93 086 žlutých kontejnerů 72 % Čechů třídí 135 212 tun dohromady vytříděno za rok

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled