Přihlásit se

Uživatelská sekce

Brumíkova Farma, Brand Aktivace

Brumíkova Farma, Brand Aktivace

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2016

Kategorie: Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy

Značka: Bebe Brumík

Zveřejnění kampaně: 05/2015

Video

https://www.youtube.com/watch?v=baCiP3IPP6w

Zadavatel

Název firmy: Garp Integrated s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Cílem brand aktivace je posílení vztahu mezi rodiči, dětmi a značkou Bebe Brumík, zvýšení prodejů a zvýšení povědomí o tom, že Brumík je vyroben z obyčejných ingrediencí, které najdeme v každé kuchyni. Role značky Brumík je pomoci rodičům nasytit dětskou zvědavost a hlad po informacích o tom, jak funguje okolní svět. Proto jsme pro malé objevitele připravili dobrodružnou cestu za poznáním Brumíkovy farmy a jak vlastně vznikají jednotlivé ingredience z kterých se Brumík peče.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Koncept aktivace Brumíkova Farma je: Objevte s Brumíkem, jak vznikají vaše oblíbené dobůrtky. Centrem projektu je interaktivní Brumíkova farma na webu, kde jsou představeny procesy výroby cukru, mouky vajec a mléka. Za kódy z balení produktu mohou děti celou výrobu rozhýbat a získávat další herní prvky. Ve vybraných obchodech mohou také rodiče získat za nákup Brumíka knihu s hrami a samolepkami na stejné téma. Při nákupu multibalení si mohou navíc z obalu vystříhat hrací kartu pro tematickou hru SpotIt. Spotřebitelé mají navíc možnost za kódy z obalů zadané na webu do Brumíkovy Farmy vyhrát rodinnou dovolenou na Ekofarmě v Rakousku a další ceny.... Aktivace je podpořena v TV, Bannerovou kampaní, samozřejmě v místě prodeje a dalšími letními eventy v ZOO na hradech, ale i v obchodech.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Brumíkova Farma využívá vzdělávacích principů Montessori a plynule tak navazuje na roli Brumíka jako společníka dětí při objevování okolního světa se zohledněním jejich preferencí a schopností. Díky tomuto přístupu posilujeme vztah rodičů ke značce a zvolené téma "Farmy" vysvětluje, že Brumík se skládá pouze z obyčejných přísad, které najdeme v každé kuchyni. Zvolená média postupně motivují k nákupu v místě prodeje (POSM + in-store Eventy), přitahují pozornost k interaktivní farmě (Bannery) a zvyšují povědomí o aktivaci (TV). Zážitek je podpořen eventy v ZOO a o víkendech na hradech a zámcích po celé ČR. Koncept byl adaptován do dalších zemí v regionu CEE, Španělska a UK.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Prodejní výsledky a skvělé výsledky kampaně klient bohužel nezveřejňuje. Responze však dosáhla ve srovnání s obdobnými kampaněmi nadprůměrných výsledků v řádech desítek tisíc účastníků soutěže. Poptávka po interaktivních samolepkových knihách vyrobených v nákladu téměř 50.000 ks byla větší než nabídka. Koncept nadále pokračuje v dalším roce a to ve dvou vlnách a širším okruhu zemí v regionu.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled