Přihlásit se

Uživatelská sekce

#boostprague Rozsviť Prahu

#boostprague Rozsviť Prahu

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2016

Kategorie: Event, field a sportovní marketing

Značka: #boostprague

Zveřejnění kampaně: 11/2015

Video

https://youtu.be/XUbtk-fsGNE

Zadavatel

Název firmy: RAUL s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Na trhu s běžeckým vybavením je obrovská, neustále rostoucí konkurence díky značkám, které přichází z úplně jiných segmentů. I když je značka adidas ostřílený hráč, klasik a tradiční dlouhodobý leader trhu, proti nejbližší konkurenci, která je na trhu velmi aktivní a mohutně investuje, v Česku ztrácí pozornost mladých Young Urban Runners. Proto jsme se rozhodli tenhle náskok doběhnout! Od roku 2015 značka adidas buduje vlastní komunitu běžců pořádáním pravidelných úterních výběhů #boostprague, které vedou běžečtí adidas ambasadoři. Naším cílem bylo završit celoroční komunikaci těchto tréninků a odměnit všechny účastníky nevšední akcí. Naší cílovce jsme chtěli adidas ukázat jako cool značku, která nejen rozumí běhání, ale ve spojení s ním umí přinášet i originální zážitky. Cílovce jsme zároveň dali příležitost, aby se stala naším ambasadorem v sociálních médií. Jako nejdůležitější a nejžádanější benefit běhání jsme využili „energii“ a uvedli adidas jako ENERGY running brand.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Jarní speciál #boostprague probouzel Prahu v 6 ráno během zakončeným snídaní a běžeckou jógou, zato pravidelné tréninky #boostprague se odehrávaly odpoledne i v podvečerních hodinách. Proto jsme speciální akci #boostprague zacílili na páteční večer a noc. Připravili jsme nesoutěžní běh s trasami v délce šest a devět kilometrů, které vedli pražskými Holešovicemi a kterými provázeli adidas kouči. Každý běžec měl svůj vlastní zářící lightstick a na trať jsme umístili světelné a hudební spoty, které běžci svou společnou i individuální energií ovládali, rozsvěceli a zhasínali. Kontrast tmy a světla nám zároveň umožnil naplno ukázat tak abstraktní pojem, jakým je energie. Na běh navázala afterparty s DJ a světelnou show. Zkrátka: Rozsvítili jsme Prahu!

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Naše cílová skupina – Young Urban Runners – jsou muži a ženy ve věku 18 až 29 let, kteří sice běhají pravidelně, ale spíše než na výkon běhají pro zábavu. Běh je součástí jejich aktivního života a málokdy si vyrážejí zaběhat sami. Chtějí se bavit! A to jsme jim na naší akci od začátku do konce umožnili. Vsadili jsme na sociální sítě, kde jsme připravili pozvánkové teaser video a tématické fotografie. Do jejich přípravy jsme zapojili i spolupracují fashion blogery a adidas ambasadory, které běžci znají už z pravidelných tréninků. A účastníky jsme bavili i na trati: jednotlivými světelnými spoty, lightsticky, které celý koncept „energy running“ propojovaly, afterparty s DJ a světelnou show, a nezapomněli jsme ani na komunikaci formou fotografie pro každého a after videa.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Od začátku jsme chtěli připravit exklusivní akci jen pro 200 účastníků. Fronta před prodejnou adidas, kde bylo možné si vyzvednout vstupenky, byla už 30 minut před začátkem výdeje mnohem delší než náš limit a za 50 minut bylo vyprodáno! V rámci sociálních síti vidělo naše promo videa přes 105 tisíc uživatelů. Jen na Instagramu účastníci akce vygenerovali víc než 300 fotografií s hashtagem #boostprague, čímž navýšili jeho použití o 288 %! 100 % účastníků akce nám řeklo, že do toho s námi půjdou znovu. 30 % účastníků akce se do prodejny vrátilo a nakoupilo běžecké produkty adidas. Účast na běžeckých trénincích #boostprague se bezprostředně zvýšila o 10 % a po celou zimu se nesnížila ani přes nepřízeň počasí. Takže mise „naboostovat adidas“ se zdařila.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled