Přihlásit se

Uživatelská sekce

Vodafone Karta pro školáka

Vodafone Karta pro školáka

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2015

Kategorie: Přímá B2C komunikace

Značka: Vodafone

Zveřejnění kampaně: 09/2014

Video

Zadavatel

Název firmy: WELLEN a.s.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Karta pro školáka je nabídka nastavená na prvouživatele mobilních telefonů. Jednalo se o maximálně praktický produkt, ovšem se zábavnými i edukativními doplňky. Karta samotná byla zdarma, stačilo ji pouze aktivovat. Protože komunikaci samozřejmě nebylo možno zaměřit přímo na děti, oslovoval Vodafone jejich rodiče. A to v době, kdy o produktu jako je předplacená karta přemýšlejí, tedy na začátku školního roku. Vodafone tedy nabízel dostupné řešení, jak být s dítětem kdykoli ve spojení. Fakt, že děti po vlastním telefonu většinou touží, nebyl pro komunikaci zásadní. Cílem bylo přinést zejména relevantní praktické a emocionální důkazy o potřebě a výhodnosti tohoto mobilního řešení.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Pro oslovení rodičů malých školáků zvolil Vodafone maximálně přímou cestu - direct mailing předávaný osobně prostřednictvím učitelů prvních tříd na základních školách. Komunikace pro připravenou kartu obsahovala kromě Starter Kitu se SIM kartou samotnou také leták pro rodiče s popisem benefitů služby a zároveň dárek pro dítě: sadu pastelek a zábavných omalovánek, ze kterých navíc děti v několika krocích postupně získají návod, jak správně zacházet s prvním telefonem. Obrázkový příběh s jednoduchými úkoly a říkankami usnadnil rodičům vysvětlování – podle dotazování tak rodiče často dárek vnímali i jako pomoc pro sebe.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Jednoduše a logicky nastavená segmentace příjemců sdělení, na místě, kde přímo vzniká potřeba dítěti pořídit telefon - při nástupu školní docházky. Kombinace informace pro rodiče a zábava pro děti jednoduše naplnila potřeby primární i sekundární cílové skupiny. Rovnou byly odbourány bariéry pro pořízení produktu - dítě nebude umět telefon používat, ztratí ho apod.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Bylo distribuováno celkem 14 000 sad s uvedenou komunikací. V následujících měsících - tedy od poloviny září do konce roku 2014 bylo aktivováno 2100 těchto předplacených Karet pro školáka. Přímé oslovení prostřednictvím rodičů přineslo 15 % aktivační konverze.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled