Přihlásit se

Uživatelská sekce

Vezměte úroveň školních toalet do svých rukou

Vezměte úroveň školních toalet do svých rukou

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2015

Kategorie: Integrovaná komunikace

Značka: Domestos

Zveřejnění kampaně: 09/2014

Video

http://youtu.be/liJJde7gdSw

Zadavatel

Název firmy: Garp Integrated

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Cíle aktivace: - Aktivovat lokální komunity z cílové skupiny "domácnosti v ČR" a posílit jejich pozitivní vztah ke značce Domestos. - Prezentovat značku jako experta na čistotu a hygienu toalet. Nejúčinnější prostředek pro boj s bakteriemi. - Ukázat zájem značky o dlouhodobý prospěch celé občanské společnosti v rámci brand strategie "Purpose and Sustainability"

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

- Aktivační projekt jsme strategicky zaměřili na lokální komunity rodičů a dětí sdružených kolem školek a základních škol v ČR - Projektu předcházel průzkum ve školách, který prokázal, že úroveň hygieny a prostředí školních toalet je často nedostatečná a tyto problémy mají vliv na studijní výsledky, psychiku dětí a jejich hygienické návyky - Proto jsme vytvořili koncept "Vezměte úroveň školních toalet do svých rukou" - Koncept aktivuje školy a rodiče, aby se pokusili úroveň toalet zlepšit. Hlavní cenou pro vítězné školy je odměna 200.000,- Kč na rekonstrukci toalet, dalších 100 škol v pořadí získává produkty Domestos na rok zdarma - Učitelé spolu s dětmi plnili aktivity pro svépomocné zlepšení toalet (hravé návody na mytí rukou, změny interiéru...) a dokumentovali výsledky uploadem fotek na aktivační web portál - Rodiče na aktivačním web portálu hlasovali pro nejlepší výsledky, které tím získaly body pro celkové hodnocení - Součástí hodnocení byly také účtenky od nákupy produktů Domestos a jejich přiřazení ke konkrétní škole

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

- Aktivace svým zaměřením získala spontánní mediální ohlas - Podpořena byla v médiích: TV (tag-on), print, on-line bannery - nekolik vln eDM a DM na školy - Materiály ke stažení, kterými škola motivovala rodiče k zájmu a účasti - PR, ePR, snídaně s Novou. - Průzkum před a po aktivaci - Spolupráce s dětskými psychology - Aktivační web portál - POSM a tailor made programy s řetězci (double body za nákup produktu v řetězci v daném období)

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

viz. video..... - Stovky zapojených škol a školek v ČR a SR (přes 350 v každé zemi) - Téměř 70.000 registrovaných rodičů - Splněno téměř 1.100 aktivit (1 aktivita = 1 dokumentované zlepšení toalet svépomocí ve škole) - Pozitivní ohlasy ve školách a školách, nadšení zúčastnit se dalších ročníků - Snažší možnost získat pro školy finanční prostředky než z grantových programů a zároveň edukovat

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled