Telefonní budky pro přímý poslech
Telefonní budky pro přímý poslech

Ocenění: Stříbro
Ročník: 2015
Kategorie: Event a field marketing
Značka: Linka bezpečí
Zveřejnění kampaně: 06/2014
Video
http://youtu.be/F81MYk_iNhoZadavatel
Název firmy: Konektor
Informace o projektu:
Cíle a pozadí aktivity:
Linka bezpečí je telefonická a online poradna pro děti a mládež. Pomáhá dětem řešit problémy od těch banálních až po takové, které jsou na hraně života a smrti. Téměř všichni ji znají, ale málokdo ví, co dělá. To jsme se rozhodli změnit. Během Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary jsme na exponovaných místech lázeňské zóny postavili tři telefonní budky, které demonstrovaly práci Linky bezpečí.
Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:
Ve spolupráci s profesionálními konzultanty Linky jsme nahráli třináct modelových rozhovorů mezi dítětem a konzultantem (rozhovory musí být pouze modelové z důvodu ochrany soukromí skutečných klientů linky). Tyto rozhovory byly na nejčastější témata, kvůli kterým děti volají. Přímo na stěně budky byl seznam témat a návod, jak postupovat. Stačilo zdvihnout sluchátko, podle seznamu vybrat číslo hovoru, zmáčknout ho na číselníku telefonního automatu, potvrdit křížkem a naslouchat. Stejný návod se krok po kroku zobrazoval i přímo na displeji telefonního přístroje. Každý rozhovor byl zakončen výzvou k přispění Lince, aby mohla dál vykonávat svou práci.
Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:
Lidé si mohli poprvé vůbec(!) sami vyzkoušet a vyslechnout, jak Linka bezpečí vlastně pracuje.
Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:
Zájemce mohl přispět několika způsoby, což bylo na stěnách budky též uvedeno: vhodit mince přímo do telefonního automatu, ve kterém byla umístěna kasička, vybíraná každý večer státní notářkou přispět pomocí DMS převést peníze na účet darovat hotově v informačním stanu Linky, umístěném poblíž festivalového centra Během jediného festivalového týdne tato akce nasbírala 430 873,- Kč! Navíc generovala desítky PR výstupů napříč médii včetně desetiminutové reportáže v hlavních zprávách České televize.