Přihlásit se

Uživatelská sekce

RWEPrepis.cz

RWEPrepis.cz

Obrázek projektu

Ocenění: shortlist

Ročník: 2015

Kategorie: Digitální inovace

Značka: RWE

Zveřejnění kampaně: 01/2014

Video

http://youtu.be/wkzb1dkwGWs

Zadavatel

Název firmy: Wunderman

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Přepis energií při stěhování nebo při koupi nového bydlení je možné provést pouze osobně. To zabere hodně času pro zákazníka i dodavatele. Znamená to nepříjemné běhání, sledování otvírací doby a papírování. Cíle řešení: Nabídnout významně velké skupině zákazníků řešících tzv. přepis energií (doposud jen papírováním) zcela nový kanál realizace smluvních změn prostřednictvím uživatelsky komfortní on-line služby. Využít akviziční potenciál přepisů realizovaných mimo RWE k získání nových klientů. Generovat časovou úsporu na straně front office RWE.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Kreativní strategie nebyla nutná - klíčové bylo unikátní technologické řešení. Středem komunikace je microsite www.rweprepis.cz. Hlavním zdrojem návštěvnosti jsou vyhledávače. Služba je aktivně komunikována na vlastních médiích RWE (on- i off-line).

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Wundermanu se podařilo systematizovat interní procesy RWE, propojit transakční systémy a to vše zabalit do komfortního uživatelského prostředí.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

1. Neveřejné údaje, zdroj RWE: Návratnost investic do projektu ROI 720%. 2. Neveřejné údaje, zdroj RWE: Projekt přivádí měsíčně stovky nových zákazníků a trend je stoupající 3. Veřejný údaj, zdroj RWE: zkrácení procesu přepisu z 1 hodiny na 12 minut (úspora pro zákazníka i front office RWE).

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled