Přihlásit se

Uživatelská sekce

Příběh psaný dobrodružstvím

Příběh psaný dobrodružstvím

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2015

Kategorie: Přímá B2C komunikace

Značka: Land Rover

Zveřejnění kampaně: 02/2014

Video

http://youtu.be/q9Sg0b9JxiQ

Zadavatel

Název firmy: Wunderman

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Vytvořit pozvánku na Land Rover Roadshow 2014, která se koná v České republice již počtvrté. Netradiční pozvánka měla vzbudit zájem o tuto jedinečnou akci, na které si mohou zájemci vyzkoušet vzrušující jízdu v modelech rodiny Land Rover včetně tehdy zbrusu nového Range Rover Sport.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Roadshow přináší nezapomenutelné zážitky, jak zažít vozy Land Rover v akci a prožít si s nimi svůj vlastní příběh. Celý koncept jsme pojali jako příběh a připravili pozvánku v duchu "Prožijte svůj vlastní příběh Land Rover". Každý z modelů je jedinečný a charakteristický: robustní, neohrožený, vytrvalý, městský, sportovní, exkluzivní, každý z nich má duši. Duše vypráví svůj příběh pomocí zvuků motoru, kol jedoucí po silnici, v terénu. Stačí zavřít dveře, nastartovat a život dostane zcela nové obrátky. Síla, dynamika, onen zvuk Land Roveru umocňuje pocit dobrodružství. A tak vznikla audio pozvánka, CD se 6ti jedinečnými skladbami. Byla zkomponována speciální hudba pro každý model s charakteristickými zvuky vyprávějící příběh. Cesta začíná, přes hlubiny deštivého lesa s Defenderem, poté vytrvale stoupáte do výšin s Freelanderem, vítr sílí a začíná hřmít, Discovery je v akci, bouře i hory jsou za Vámi, Range Rover Evoque Vás vesele unáší městem, cíl této cesty je stále v nedohlednu, a to je výzva pro nový Range Rover Sport, konec cíle už se začíná blížit a impozantní Range Rover se ujímá vedení, jste ve finále a ještě teď cítíte tu vzrušující jízdu. Právě jste si vytvořili Váš vlastní příběh psaný dobrodružstvím.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Propojení charakteristických zvuků jednotlivých modelů s příběhem zaujme nejen prostřednictvím vizualizace, ale i audia, což vyvolá silnější emoce, útočíme na dva důležité smysly cílové skupiny. Pozvaný účastník je nejen osloven obsahem, ale také hudbou, která v něm vyvolá pocit jedinečné atmosféry, a chce se tak stát její součástí a vytvořit si svůj vlastní příběh. Přihlásí se na Roadshow, protože si chce emoce prožít na vlastní kůži a zažít dobrodružství.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Kapacita všech míst, kde se Roadshow konala, a všech termínů byla naplněna v rekordně krátkém čase. Roadshow se vydařila nad očekávání klienta.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled