Přihlásit se

Uživatelská sekce

PlayStation v kině

PlayStation v kině

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2015

Kategorie: Event a field marketing

Značka: PlayStation 4

Zveřejnění kampaně: 12/2014

Video

https://youtu.be/_5g0W2cyu5Y

Zadavatel

Název firmy: Wunderman

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Nová konzole PS4 má ještě dokonalejší grafiku, vynikající bezdrátové ovládání a zábavné hry. Byla velmi očekáváná hráči i "believery" značky Sony a klient zároveň do uvedení na trh vkládal velká očekávání. Cíle kampaně byly: 1. představit před Vánocemi novou konzoli PS4 jako hlavní volbu pro všechny, kteří se rádi baví a uvažují o nákupu herní konzole 2. oslovit co nejvyšší počet uživatelů internetu z definované cílové skupiny (připravit potenciál pro splnění vysokých prodejních cílů)

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Cílem bylo představit všechny nové "features" konzole, předvést je nějakým efektním působivým způsobem, a zasáhnout tak velký počet lidí. Event jsme tedy umístili přímo do prostředí kina. Návštěvníkům kina jsme v reklamním čase umožnili zahrát si závodní hru pro PS4 přímo na velkém plátně. Propojili jsme konzoli PS4 s audiovizuálním systémem kinosálu a přes bluetooth jsme aktivovali ovladač v sále. Vylosovali jsme z diváků hráče a nechali ho zajet závodní trať ve hře Driveclub. Za absolvování závodu v časovém limitu jsme hráče odměnili konzolí PS4 a všechny diváky po skončení filmu i volnou vstupenkou do kina, tím jsme zajistili i emotivní atmosféru fandění při hře, protože dobrý výsledek hráče znamenal výhru pro všechny. Soutěž jsme uspořádali opakovaně v reklamním bloku před začátkem filmu.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Zprostředkovali jsme lidem osobní zkušenost a zážitek, který přináší hraní na PS4, a vryli jsme jim tak PS4 hluboko do paměti. Rozhodli jsme se pro demonstraci produktu prostřednictvím soutěže v hraní závodní hry v co nejvyšší kvalitě – v kině vybaveném tou nejlepší technikou a na jeden víkend jsme přeměnili kinosály v nejlepší herní místnosti na světě. Abychom zážitek zprostředkovali co největšímu počtu lidí, kteří by se do sálu nemohli vejít nebo dostavit, pořídili jsme z eventu videozáznam, který jsme následně publikovali na Facebooku a YouTube.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

1. byl překročen target prodeje PS4 v CZ a SK 2. celkový dosah měřitelné digitální komunikace: více než 1.000.000 3. 170.000 YouTube views 4. unikátnost akce vyvolala pozornost médií, o Playstation v kině průběhu prosince a ledna psala marketingová a herní média (tištěná i on-line) 5. 16.000 přímých leadů do prodeje PS4

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled