Přihlásit se

Uživatelská sekce

Pestaurace

Pestaurace

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2015

Kategorie: Event a field marketing

Značka: Fitmin

Zveřejnění kampaně: 01/2014

Video

https://www.youtube.com/watch?v=6GMo4pWvT1E

Zadavatel

Název firmy: Geometry Global

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Česká značka Fitmin, výrobce superprémiového krmiva pro psy, nemá zatím mezi zákazníky takové povědomí jako konkurenční značky, které přitom kvalitou za Fitminem často zaostávají. Hlavním cílem tedy bylo připravit takovou aktivitu, která upozorní na výjimečnou kvalitu surovin i výrobní postupy produktů Fitmin a to takovou formou, která bude přímo k sežrání.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Fitmin krmiva vyrábí svá krmiva v potravinářské kvalitě, což znamená, že technicky vzato jsou poživatelná i pro člověka. A z toho insightu vzešla myšlenka celého konceptu: přímo konfrontovat kvalitu lidských potravin s krmivy pro psy. Postavili a vybavili jsme pop-up mobilní „Pestauraci“ výhradně pro čtyřnohé hosty, která zprostředkovala gastronomický zážitek s krmivem Fitmin. Pestaurace byla unikátní jak interiérem, tak špičkovým servisem– pejsci si mohli očichat a vybrat sami z parfemovaného menu, porci jim připravil šéfkuchař a přinesl číšník. Cílení pak bylo vyprecizováno do nejmenších detailů – od tematických dekorací na stěnách Pestaurace, obsahu příruční knihovničky až po diskrétní mobilní patník. Všechny tyto detaily komunikují majitelům pejsků ústřední myšlenku – krmiva Fitmin = kvalita bez kompromisů.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Pestaurace přinesla zcela nový rozměr samplingu – jít přímo za spotřebitelem (v tomto případě přímo za pejsky) na místa, kam s majitelem běžně chodí a přitom představit produkt kreativní formou, která je pro čtyřnohé hosty běžně zapovězena. V nejoblíbenějších lokalitách pejskařů jsme postavili plnohodnotnou „Pestauraci“ s překvapivými službami. Z Pestaurace byli nadšení majitelé psů všech kategorií – od letenských hipsterů až po prostějovské důchodce. Pestaurace tak využila jedné z mála komunikačních mezer: postavit sampling na skutečné kvalitě, kultuře a formě gastronomie pro čtyřnohé hosty, která odpovídá kvalitě a prémiovosti výrobku a to vše v naprostém přiblížení spotřebiteli tam, kde se se skutečným zákazníkem nejvíce pohybuje, v parcích a obecně outdooru.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

První Pestaurace se představila v lednu v pražských Letenských sadech a byla spojena i s představením konceptu médiím. V průběhu roku 2014 pak byly realizovány další Pestaurace po celé republice. Celkem bylo obslouženo přes 600 psích „zákazníků" a osloveno více jak 12 000 majitelů psů. Koncept získal velkou mediální pozornost – zaznamenali jsme přes 30 mediálních výstupů a Pestaurace se dočkala pozornosti i v zahraničí. Koncept je stále využíván, do léta 2015 jsou již naplánovány další 4 zastávky Pestaurace a ta je využívána k představování novinek v rámci produktů. Pestaurace zkrátka čtyřnohým zákazníkům chutná.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled