Přihlásit se

Uživatelská sekce

Lybar Promiss

Lybar Promiss

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2015

Kategorie: Retail/merchandising/in-store marketing ...

Značka: Lybar

Zveřejnění kampaně: 09/2014

Video

https://youtu.be/Yi3FcxUOLXI

Zadavatel

Název firmy: OgilvyOne

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Lybar je součástí našich domácností více než 50 let. Bez reálné konkurence až do 90. let se stal oblíbenou značkou. Ovšem po roce 1989 se situace výrazně změnila a trh zaplavily nové značky vlasové kosmetiky. Řada zákaznic zůstala Lybaru věrná. Ty bohužel přirozeně stárly a naším úkolem bylo představit Lybar nové generaci.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Místo rebrandingu stávajících produktů jsme se rozhodli pro něco lepšího: pro novou značku péče o vlasy, která by zaujala mladé uživatelky. Z výzkumů a uživatelského testování jsme se dozvěděli, po čem zákaznice touží: sexy designu, moderním složení, pocitu luxusu a rozumné ceně.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Vytvořili jsme Lybar Promiss - produkt, který vyniká mezi ostatními svým nadčasovým designem využívajícím černou a bílou a moderní geometrické křivky.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Lybar Promiss měl po dvou měsících v obchodech skvělé výsledky: 50 000 prodaných kusů, zvýšení prodeje celého portfolia značky a zvýšení celkové ziskové marže o více než 10 %. A to vše bez jediné reklamy v televizi, rádu, in-store, online nebo outdooru. Jen díky novému a atraktivnímu designu Lybar Promiss.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled