Přihlásit se

Uživatelská sekce

Lentilky jsou krásné!

Lentilky jsou krásné!

Obrázek projektu

Ocenění: Stříbro

Ročník: 2015

Kategorie: Nízkorozpočtové kampaně

Značka: Lentilky

Zveřejnění kampaně: 06/2014

Video

Zadavatel

Název firmy: DARK SIDE a. s.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Lentilky známe všichni. Ale jak jsou na tom děti? Lovebrand osmdesátých let se překvapivě ocitnul za zenitem. Komunikace zaměřená přímo na děti je však kvůli vnitřním pravidlům výrobce nemožná. Co s tím?

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Oslovit maminky! Maminky jsou online. Z nostalgické vzpomínky nám pomohou udělat moderní značku! A co je baví? Hrát si a tvořit!

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Využili jsme specifického fenoménu „tvořilek“ a „bydlenek“ a prostřednictvím sociální sítě Facebook jsme oslovili komunitu kolem serveru Fler.cz. Pro Fler.cz to mimochodem byla první taková kampaň – normálně komerční věci nedělají, ale i oni měli Lentilky rádi:)

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Barvy a kruhy Nechali jsme matky s dětmi, aby vytvářely šperky a doplňky na motivy lentilek. Na naši výzvu vzniklo celkem přes 370 šperků, bytových doplňků a hraček. Spolu s klientem zvažujeme, že ty nejlepší z nich necháme vyrábět pro fanouškovský eshop. Na Facebooku jsme zasáhli 163 060 fanynek na Facebooku, celkový počet fanoušků už je 339 000! Značka nyní patří k lídrům českého Facebooku.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled