Přihlásit se

Uživatelská sekce

Last of Us

Last of Us

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2015

Kategorie: Sociální média

Značka: The Last of Us

Zveřejnění kampaně: 10/2014

Video

https://youtu.be/lO4EqC_o9wc

Zadavatel

Název firmy: Wunderman

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Na podzim roku 2014 přicházela na český trh remasterovaná verze hry The Last of Us určená pro konzole PlayStation 4. Úkolem Wundermanu bylo tuto hru uvést na trh skrze komunikaci v digitálním prostředí, a podpořit tak její prodeje.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Na základě rozsáhlého výzkumu jsme stanovili insight založený na mimořádné citlivosti hráčů na konkrétní momenty děje hry The Last of Us v kombinaci s očekáváním, že "kampaně je budou chytrým způsobem bavit". V ději celé hry jsme vybrali nejexponovanější a samotnými hráči nejdiskutovanější části, na kterých jsme postavili hlavní příběh kampaně - naším způsobem remasterované klíčové scény děje. Kampaň jsme produkovali postupně v závislosti na reakcích oslovovaných uživatelů.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Lidé hru znali a byla velmi oblíbená, protože její příběh byl mimořádně silný a emotivní a hráči ji silně prožívali. Chtěli jsme spustit lavinu diskuzí, ambasadorství a engagementu - tzv. talking about. Naše remasterované klíčové okamžiky hry byly založeny na parodii. To vyhodnotili zarytí znalci jako „nějaké zvláštní“. Podařilo se nám vtáhnout hráče do diskuze a přitáhnout pozornost lidí ke kvalitám hry The Last of Us. Výsledkem bylo rozšíření této diskuze i k lidem, kteří hru dosud vůbec neznali. Typická reakce takového nového hráče byla: „To je podle hry? A co to je za hru, tu si chci zahrát.“

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

1. 3 598 likes na jeden post 2. target prodeje hry překročen 3. 650.000 oslovených unikátních uživatelů 4. extrémně vysoký engagement 5. ztrojnásobení fanouškovské báze na FB

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled