Přihlásit se

Uživatelská sekce

Kaštany

Kaštany

Obrázek projektu

Ocenění: Zlato

Ročník: 2015

Kategorie: Přímá B2B komunikace

Značka: Ticket Junior

Zveřejnění kampaně: 09/2014

Video

https://youtu.be/pZPqfqYcKNg

Zadavatel

Název firmy: Wunderman

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Společnost Edenred se rozhodla uvést na český trh nový produkt s názvem Ticket Junior. Cílem bylo oslovit prostřednictvím přímé B2B komunikace 1200 firem (externí dtb - nezákazníci společnosti), představit jim produkt a získat je pro jeho využívání. Produkt Ticket Junior je určený pro firmy, jejichž zaměstnanci mají děti v předškolním věku a snaží se je umístit do školky. Prostřednictvím produktu Ticket Junior mají zaměstnanci možnost platit školkovné v režimu daňového zvýhodnění - tím za platbu školkovného ušetří zajímavou částku, a mohou tedy své dítě umístit v případě potřeby i do dražší soukromé školky. Ticket Junior zároveň pomáhá firmám udržet si své klíčové zaměstnance tím, že jim usnadňuje umístění jejich dětí ve školce.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Kreativní koncept (obsah i formu zásilky) jsme postavili na insightu "všichni jako děti jsme milovali stejné věci - například zvířátka z kaštanů". Využili jsme vhodného ročního období, nasbírali kaštany, doplnili je o další pomůcky pro sestavení figurek zvířátek, vše zabalili do zajímavého obalu s návodem na výrobu několika zvířátek a přiložili dopis. V září jsme pak zásilky rozeslali vytipovaným příjemcům (HR manažeři firem - nezákazníci společnosti Edenred) a čekali, jak direct mail zafunguje. Direct mailem jsme se snažili znovu navodit emotivní atmosféru z dětství a snažili jsme se zapojit i dalších smysly - možnost vyzkoušet si po letech postavit zvířátko vlastníma rukama. Chtěli jsme vyvolat v myslích HR manažerů (decision makers) vzpomínky na léta, která ve školce strávili oni sami nebo jejich děti, a pomoci jim tak vcítit se co nejvíce do problematiky, kterou musí řešit jejich zaměstnanci, když chtějí umístit svého předškoláka do mateřské školky.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Vlastní bázi zákazníků oslovila společnost Edenred prostřednictvím svých obchodních reprezentantů. Oslovení externích firem (nezákazníků společnosti) stejnou cestou je však časově i finančně příliš náročné. Z jednoduchého výzkumu a feedbacku od HR managerů jsme zjistili, že jsou zavaleni nabídkami nejrůznějších firem. Některé z nich dokonce nejdříve "pre-selektují" jejich podřízení či asistenti, takže klíčovým momentem je vůbec k nim informace dostat. Rozhodli jsme se proto pro oslovení této cílové skupiny decision makerů formou velmi kreativního direct mailu. Chtěli jsme zajistit, že bude doručen přímo do jejich rukou, a udělat tak první dojem. Věřili jsme, že díky tomu následně dojde i k předání nabídky s informacemi o produktu.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Oslovili jsme direct mailem celkem 1200 firem - nezákazníků společnosti Edenred. Na zásilku reagovalo zájmem o bližší informace a nebo přímo sjednáním schůzky s obchodním reprezentantem Edenredu celkem 328 firem. Responze na nabídku tak dosáhla skvělých 27 %!

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled