Přihlásit se

Uživatelská sekce

Interaktivní vyšívané výlohy

Interaktivní vyšívané výlohy

Obrázek projektu

Ocenění: shortlist

Ročník: 2015

Kategorie: Retail/merchandising/in-store marketing ...

Značka: Pražská informační služba

Zveřejnění kampaně: 01/2014

Video

https://youtu.be/1SOgBJzEN-U

Zadavatel

Název firmy: WELLEN a.s.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Pobočka Pražské informační služby v Rytířské ulici byla z pohledu kolemjdoucích vnímána spíše jako místo prodeje vstupenek do blízkých divadel. Důležité proto bylo vytvořit její unikátní tvář s důrazem na velmi vysokou znalost Prahy a jejích památek. Cílem bylo zejména nalákat k návštěvě pobočky pro využívání jejích expertních služeb kolemjdoucí, především návštěvníky Prahy - cizince i tuzemce.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Klient je příspěvková organizace s omezeným rozpočtem. Bylo nutné najít cenově efektivní řešení. Pobočku oživila interaktivní instalace historicky prvních vyšívaných výloh. Každou z nich tvoří 3 plány, každou inspirovalo jedno období vývoje města - středověk, zlatý věk a moderní architektura. Nasvícení jednotlivých výloh mohou měnit kolemjdoucí pomocí mobilní aplikace, která byla vyvinuta přímo pro tuto instalaci a lze si ji jednoduše stáhnout přímo u výlohy do chytrého telefonu. Technologická část využívá programovatelných LED světel Philips HUE. Celý systém je řízen přes wi-fi spot.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Spojení rukodělné práce, inspirace sakrální výšivkou a stylizované zobrazení pamětihodností zdůraznila vlastní misi PIS: ukázat Prahu návštěvníkům a předat jim co nejvíce zajímavých informací. Interakce pomocí aplikace a využití technologie světla zároveň podtrhla kvalitu servisu, ukázala, že pobočka není jen budka s předplatným, ale místo, které inspiruje a přináší zážitky. Kolemjdoucí dostávají impuls k zastavení, možnost si pohrát. Samy siluety staveb vyvolávají zvědavost a impulsně vedou turisty do pobočky pro informace.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Pobočka zaznamenává ohlasy návštěvníků a cca o 30 % se meziročně zvýšila návštěvnost.

Fotogalerie stránky

Hlavní mediální partner

Pořadatelé

admez-asociace

aaaka-logo-mini-nahled