Přihlásit se

Uživatelská sekce

Zetko v plavkách

Zetko v plavkách

Obrázek projektu

Ocenění: Bronz

Ročník: 2014

Kategorie: Event a field marketing

Značka: T-Mobile

Zveřejnění kampaně: 03/2013

Video

Posláno přes úschovnu / http://www.uschovna.cz/zasilka/QI456H3HLJD6W2CU-KNL/

Zadavatel

Název firmy: Klan

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

T-Mobile začal prodávat novinku – výkonný a hlavně voděodolný telefon Sony Xperia Z. Na nás bylo vytvořit zajímavé a netradiční uvedení telefonu na značkových prodejnách T-Mobile.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Sony Xperia Z má tři hlavní benefity: sHD dkvělý fotaparát, Full isplej a voděodolnost až 30 minut. Vybrali jsme pro představení telefonu unikátní benefit voděodolnosti, který jsme se rozhodli demonstrovat přímo v prodejně T-Mobile ve spojení se soutěží. Vítězný nápad tedy byl: Zetko v plavkách! Přímo v prodejně se bude sprchovat modelka a ze sprchy bude telefonovat se soutěžícími, kteří po zodpovězení otázek mohou vyhrát telefon Sony Xperia Z.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Prezentaci voděodolnosti se soutěží jsme se rozhodli udělat přímo na prodejně T-Mobile nejen kvůli překvapivosti a neotřelosti nápadu, ale také kvůli podpoře prodeje přímo na místě.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

Event přilákal stovky zvědavých zájemců, přímo před prodejnou T-Mobile se desítky lidí pokoušely telefon vyhrát. Následně došlo k nárůstu prodeje telefonu Xperia Z. Společnost Sony přebrala myšlenku eventu a telefon propagovala stejným způsobem. Zároveň byl i zvýšený zájem o telefon v e-shopu T-Mobile.

Fotogalerie stránky