Přihlásit se

Uživatelská sekce

We Run Prague 2013

We Run Prague 2013

Obrázek projektu

Ocenění: shortlist

Ročník: 2014

Kategorie: Event a field marketing

Značka: Nike

Zveřejnění kampaně: 08/2013

Video

prezentace v pdf: http://we.tl/Xds9xyhroH

Zadavatel

Název firmy: Revolta s.r.o.

Informace o projektu:

Cíle a pozadí aktivity:

Značka Nike se rozhodla vstoupit na vysoce konkurenční pole běžeckých závodů, které se v Česku pořádají. Abychom se odlišili od ostatních značek a zároveň se drželi podstaty Nike, uspořádali jsme We Run Prague – nejpersonalizovanější běh historie.

Jak se aktivita vyvinula od konceptu po realizaci:

Od hromadného závodu k maximálně osobnímu zážitku. S Nike jsme našli 10 tisíc důvodů, proč běhat a 10 tisíc běžců, kteří tyto důvody zosobňují. Po celý rok jsme s běžci komunikovali na osobní bázi a pomáhali jim s dosažením stanovených cílů. Připravili jsme pro ně personifikované emaily, newslettery, statusy, tréninkové plány, individualizované akce a instalace. Během závodu jsme jim pak nabídli unikátní možnost mít na tričku své vlastní motto. Navíc od nás získali chytrý čip, který si před závodem připevnili na botu a po celou dobu běhu jim tak měřil čas. V cílovém prostoru ho pak společně s mottem promítl na obří obrazovku přesně ve chvíli, kdy se zde závodníci objevili. Každý závodník měl navíc možnost si před tímto fotopointem nechat od profesionálního fotografa pořídit originální fotku a získat tak unikátní personalisovaný diplom ze závodu. Tyto fotky jsme po závodu rozesílali účastníkům na jejich email. Kromě snímků z photopointu a trati jsme všem běžcům poslali také odkaz na speciální microsite, kde mohli svůj vlastní zaběhnutý čas porovnat na interaktivní mapě s jinými běžci.

Proč zvolená aktivita je pro produkt nebo službu nejvhodnější:

Každý běžec je jiný a běhá z jiných důvodů. Nike je osobní značkou, která rozumí cílům běžců a poskytuje jim individuální prostředky, jak jich dosáhnout. Nikdo nechce být jedním z davu. Díky We Run Prague a Nike jsme běžcům umožnili nebýt jedním z davu a motivovali je k lepším a dlouhodobějším výkonům.

Popis úspěchů aktivity z pohledu zadavatele i spotřebitelů včetně kvantifikovaných výsledků:

10 tisíc běžců na startu We Run Prague. Registrace naplněné dlouho před oficiálním termínem. Nadšené ohlasy a přání opakování.

Fotogalerie stránky